ایده هایی برای چمن مصنوعی

ایده هایی برای چمن مصنوعی

ایده هایی برای چمن مصنوعی

فهرست محتوا

در این نوشته تصاویری را برای شما منتشر میکنیم تا برای استفاده از چمن مصنوعی ایده بگیرید . فرض کنید میخواهید حیاط ویلای خود را با چمن مصنوعی زیباتر کنید گزین های مختلفی سر راه شما هست اینکه همه حیاط را یک دست با چمن مصنوعی بپوشانید یا اینکه قسمتی از حیاط را با موزاییک یا سیمان بپوشانید .

همینطور میتوانید جزیره هایی ایجاد کنید جزیره های آبی ، خاکی ، سنگی یا سیمانی و … دستتان کاملا باز است و انتخاب های زیادی دارید .

به صفحه اینستاگرام باغ کالا بپیوندید

ایده هایی برای چمن مصنوعی در تراس

شاید پیش خودتان فکر کنید چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی و یا نهایتا برای حیاط ویلا هست اما باید بدانید چمن مصنوعی کاربردهای زیادی دارد. نه تنها در زمینهای ورزشی و حیاط ویلا میشود از چمن مصنوعی استفاده کرده بلکه یکی از کاربردهای مهم آن استفاده در بالکن و تراس هست .

چمن مصنوعی را در داخل خانه و در اتاق کودک نیز میشود استفاده کرد و در این جا تصاویر از چند بالکن و تراس که در آنها چمن مصنوعی نصب شده برای شما می آورم و تا ایده بگیرید و اگر خواستید شما هم با استفاده از چمن مصنوعی بالکن و تراس خود را زیبا کنید.این مطالب را هم بخوانید : چمن مصنوعی حیاطراهنمای خرید فنس چمنیمزایای استفاده از فنس چمنی چیست؟فنس چمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایده هایی برای چمن مصنوعی

آخرین مقالات سایت