مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز

فهرست محتوا

پیشنهادهایی برای جلوگیری از اشتباه هنگام خرید اولین مبلمان فضای باز

خرید اولین مبلمان فضای باز برای باغ تقریباً به اندازه خرید خانه اول جالب است. قبل از اینکه برای خرید عجله کنید، وقت بگذارید و شرایط آب و هوایی را برای پاسیو، باغ یا ایوان خود بشناسید. از پیشنهادهای ما در این مقاله برای جلوگیری از اشتباهات بیاموزید تا اشتباهات رایج هنگام خرید مبلمان فضای باز خودداری کنید.

مبلمان فضای باز
مبلمان فضای باز

5 اشتباه رایج هنگام خرید مبلمان فضای باز

در مقاله پنج نکته وجود دارد که باید قبل از انتخاب بهترین مبلمان فضای باز برای خانه خود بدانید:

1. مبلمان ارزان ممکن است در نهایت هزینه بیشتری برای شما داشته باشند

وقتی شروع به خرید از طریق اینترنت برای مبلمان فضای باز می‌کنید، متوجه خواهید شد که طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها وجود دارد. در این فروشگاه‌های اینترنتی قیمت‏های مختلف برای مسلمان‌های فضای باز مشابه وجود دارد. فریب برچسب قیمت را نخورید. اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما به طور خودکار به دنبال ارزان‌ترین قیمتی که می‌توانید برای مبلمان فضای باز تهیه کنید نروید. مبلمان‏های واقعاً ارزان قیمت بسیار سبک و کم دوام هستند.

2. بعضی از پایه‌های صندلی برای ایوان و باغ خیلی باریک است

پایه‏های باریک روی صندلی‌های فرفورژه مشکلی در پاسیو با سنگفرش ایجاد نمی‌کند. اگر کف فضای بیرونی شما با تخته‏های چوبی پوشانده شده پایه‌های باریک صندلی، به راحتی می‌توانند در شکاف‌های بین تخته‌های چوبی فرو روند. ما باید در مورد قرار دادن صندلی‌ها کاملاً هوشیار باشیم و دائماً باید به مهمانان یادآوری کنید که همین کار را انجام دهند. اگر در حال خرید یک سرویس غذاخوری در فضای باز بر روی یک کف با تخته چوبی هستید، پایه‌های صندلی را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که هنگام جابجا کردن صندلی، پایه‏های آن در شکافی گیر نمی‌کنند.

مبلمان فضای باز
مبلمان فضای باز

3. برخی از مواد مبلمان فضای باز ممکن است برای فضای شما اشتباه باشد

انواع موادی که برای ساخت مبلمان در فضای باز استفاده می‏شوند شامل: ساج، اکالیپتوس، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، آهن فرفورژه، حصیر، رزین مصنوعی هستند. هر ماده‌ موافقان و مخالفانی دارد. آن‌ها برای برخی از اقلیم‌ها و شرایط خارج از منزل ایده آل هستند. به عنوان مثال فلزات مختلف را در نظر بگیرید. انواع حصیری وزن زیادی ندارند ،به همین دلیل در مناطقی که باد شدیدی می‏وزرد مناسب نیست؛

زیرا با وزش باد به راحتی حرکت میکنند. علاوه بر این مبلمان حصیری با مواد طبیعی در اقلیم مرطوب دوام زیادی ندارد. یک جایگزین مناسب برای علاقمندان به به مبلمان حصیری، استفاده از مبلمان حصیری با مواد مصنوعی است که دوام زیادی دارند و در برابر طوبت مقاوم هستند.

اما مبلمان‏ فلزی ضد زنگ وزن زیادی دارند و باید برای دوام بیشتر آن در آب و هوای مرطوب و بارانی به طور دائم مراقبت شوند تا دچار خوردگی و زنگ زدگی نشوند. علاوه بر این در مقابل نور آفتا ب و گرمای تابستان به سرعت گرم می‏شوند و ممکن است از استراحت در فضای باز پشیمان شوید.

علاوه بر این میز و صندلی حصیری نیز دارای مقاومت کم در برابر رطوبت هستند. حتی اگر نوع چوب ساج باشد، که یک چوب سخت با دوام و در تمام شرایط آب و هوایی است، باید هر ساله برای جلوگیری از تاب خوردگی و ترک خوردگی از مواد محافظت کننده برای مراقبت از آن‏ها استفاده کنید. فقط به این دلیل که مبلمان دلخواه خود را در قسمت مبلمان فضای باز پیدا کرده‌اید، به این معنی نیست که برای تمام شرایط آب و هوایی مناسب است.

قبل از خرید مطمئن شوید که مواد انتخاب شده با آب و هوای منطقه و میزان قرار گرفتن در معرض شرایط آب و هوایی مختلف متناسب هستند (آیا مبلمان در سایه قرار می‌گیرند یا در زیر سقف محافظت می‌شوند یا در معرض آفتاب مستقیم هستند؟).

4. شما برای روزهای بارانی به یک مبلمان برای روز بارانی احتیاج دارید

صندلی‌های، ساخته شده از پلاستیک بازیافتی، برای آب و هوای بارانی بسیار مناسب هستند و به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند. آن‌ها در اطراف محل بر پا کردن آتش، در حیاط استفاده می‏شوند.

این نوع مبلمان‏ها برای فضای باز بسیار مورد استفاده قرار می‏گیرند، بنابراین برای آب و هوای بارانی باید مناسب باشند. اگر آن‏ها دارای کوسن هستند و گمان می‏کنید که کوسن‏ها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند و پارچه آن‏ها کاملا ضد آب هستند، باید بدانید در اشتباه هستید. اما می‏‏توانید با استفاده از روکش‏های ضد آب از کوسن‏های خود هنگام بارندگی محافظت کنید.

در غیر این صورت اگر کوسن‎‏ها به طور مداوم در معرض آب باران و رطوب باشند، به خاطر جذب رطوبت و آب باران، وزن آن‏ها افزایش می‏یابد و بعد از مدتی در آن‏ها قارچ رشد می‏کنند و کپک می‏زنند. در نهایت شما متحمل هزینه زیادی برای خرید مجدد کوسن خواهید شد.

چند تاکتیک محافظتی برای محافظت از کوسن‏ها به شما معرفی می‏کنیم: آن‌ها را به داخل خانه بیاورید، آن‌ها را در یک جعبه مخصوص نگهداری کنید. برای سایر قسمت‏های مبلمان می‏توانید از محافظ مخصوص برای انواع مبلمان‏های فلزی، چوبی و حصیری استفاده کنید. پارچه‌های مبلمان فضای باز بادوام هستند، اما ضد آب نیستند. هنگام بارندگی حتماً از کوسن‏ها با استفاده از روکش‏های مخصوص محافظت کنید.

5. مبلمان فضای باز را در فضای مناسب قرار دهید

تا کنون، من در مورد معایب ارزان بودن مبلمان فضای باز و پیامدهای ناخوشایند عدم محافظت از بالشتک در برابر باران و کپک زدن آن صحبت کردیم؛ اما اوضاع می‏تواند بدتر از این هم شود، اگر مبلمان خود را در زیر یک درخت بزرگ قرار دهید؛ زیرا بعد از چند ماه متوجه می‏شوید که چند قطره مدفوع پرنده روی آن‏ها قرار دارد.

ممکن است اوایل فکر کنید می‏توانید با این موضع کنار بیایید؛ اما اگر در عرض یک هفته، مقدار زیادی از فضولات پرندگان روی مبلمان و کوسن‏های زیبا را پوشاند، حتماً از تصمیم خود پشیمان خواهید شد. علاوه بر این دقت کنید که درخت شما میوه توت قرمز دارد یا خیر. این توت‏ها روی مبلمان می‏ریزند و آن‌ها را لکه دار می‏کنند.

این لکه‏ ها به سختی پاک می‏شوند. حتی اگر با مواد شوینده پر قدرت استفاده کنید؛ زیرا ممکن است لک‏هایی روی قسمت‏های پارچه‏ای ایجاد شوند که غیر قابل پاک کردن باشند.

بنابراین آنچه ممکن است روی مبلمان فضای باز شما بیفتد را در نظر بگیرید. آیا در فضای شما پرندگان زیادی وجود دارد؟ آیا درختی وجود دارد که دارای میوه توت قرمز است؟ اگر بله، قطعاً باید برای محافظت از مبلمان خود برنامه ریزی کنید. یا مکان دیگری برای قرار دادن آن‏ها پیدا کنید.

در پایان امیدوار هستیم با در نظر گرفتن این اشتباهات رایج بهترین مبلمان فضای باز برای باغ یا پاسیو و ایوان خود انتخاب کنید و از فضای باز خود لذت ببرید.

راهنمای خرید مبلمان فضا باز

مبلمان فضای باز
مبلمان فضای باز

مبلمان را باید با توجه به محل قرار گیری و استفاده آن انتخاب کنید. مبلمان فضا باز از متریال های مختلف از جمله آهن، آلومینیوم، چوب و پلاستیک ساخته می شود که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. مبلمان آلمینیومی بسیار مقاوم و محکم بوده و در برابر رطوبت و تابش نور مقاوم است همچنین هر نوع روکشی برای آن قابل استفاده است. جنس آهن از آلومینیوم مقاوم تر بوده اما در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی می شود. پلاستیک با وجود سبکی، ارزانی و مقاومت در برابر رطوبت و آفتاب، با دوام نبوده و ممکن است دچار شکستگی شود. مبلمان چوبی با وجود مزیت هایی که دارد به خاطر پر هزینه بودن مناسب فضا باز نیست.

مبلمان ویلایی یا باغی

مبلمان ویلایی، مبلمانی است که برای قرار دادن در فضا بیرون مناسب بوده و در برابر آفتاب و رطوبت مقاوم است. پیشنهاد ما به شما خرید مبلمانی از جنس آلومینیوم است چرا که یکی از بهترین متریال های موجود برای ساخت این مبلمان است با این حال اگر امکان رسیدن رطوبت به مبلمان شما وجود ندارد می توانید مبلمانی از جنس آهن خریداری کنید.

مبلمان فضای باز

انتخاب و خرید مبلمان فضای باز را باید با توجه به فضای باغ و استفاده ی مد نظر خود خریداری کنید. اگر برای ایوان یا کنار استخر قصد خرید دارید ما به شما ست های میز و صندلی را پیشنهاد می کنیم. اما در صورتی که باغ بزرگی دارید انتخاب مبلمان برای شما مناسب تر است.

صندلی آلومینیومی فضای باز

همانطور که در بالا گفته شد آلومینیوم در برابر آفتاب و باران مقاومت بالایی دارد و استفاده از آن در فضا باز بهتر از سایر متریال ها است از این رو معمولا رستوران دارها و کسانی که در فضا باز قصد پذیرایی از مهمانان را دارند از صندلی آلومینیومی استفاده می کنند.

مبلمان فضای باز
مبلمان فضای باز

تخت ویلایی

تخت های ویلایی معمولا برای استراحت شما در کنار استخرها طراحی و ساخته شده اند بنابراین مواد اولیه آنها باید طوری باشد که در برابر رطوبت مقاومت داشته باشند و ما تخت استخری بسیار مقاومی را برای شما تهیه کرده ایم. البته برخی از صندلی های ریلکسی نیز در کنار استخر به عنوان تخت مورد استفاده قرار می گیرند.

چتر ویلایی

چترهای ویلایی در اندازه های مختلف تولید می شوند، برخی از این چترها پایه دار بوده و برخی دیگر از آنها روی میز قرار می گیرند. در زمان تابش آفتاب یا حتی بارش باران برای شما قابلیت استفاده خواهند داشت. بطور کلی دو مدل چتر پایه کنار و چتر پایه وسط برای سفارش وجود دارد.

خرید اینترنتی مبلمان فضای باز و باغی

سایت باغ کالا برای شما امکان خرید مبلمان فضای باز و تخت ویلایی در مدل های مختلف را فراهم کرده است. مبلمان هایی که مشاهده می کنید از متریال با کیفیت خوب درست شده و همه آنها در برابر رطوبت و تابش نور خورشید مقاوم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مبلمان فضای باز

آخرین مقالات سایت