خرید فنس چمنی

خرید فنس چمنی

خرید فنس چمنی

فهرست محتوا

خرید فنس چمنی

اگر میخواهید اقدام به خرید فنس چمنی بکنید به سایت خوبی آمده اید! قبل از خرید کمی اطلاعات درباره فنس چمنی را مطالعه کنید. فنس چمنی بصورت متربع و به شکل رول هایی با عرض های 1 متر ، 1.5 متر و 2 متر عرضه میشود.

خرید فنس چمنی

فنس کشی با فنس چمنی

فنس کشی یکی از روشهائی که در گذشته و حال حاضر برای محافظت از محیط پیرامون زندگی خود استفاده می کرده ایم و همچنین برای جدا سازی و مرز بندی زمینی از زمین دیگر نیز کاربرد داشته و برای جلوگیری از ورود حیوانات وحشی و اهلی به داخل باغچه ها.

این روش به دلیل کم هزینه بودن و کم زمان بردن در نصب آن بجای دیوار با استقبال فراوانی مواجه گردید.شما برای نصب این گونه از فنسها کافی هستش که گودالی کنده و پایه فلزی فنس را داخل گودال قرار داده و مصالح سیمانی را دور تا دور آن بریزید و سپس فنس را محکم به پایه ببندید.

خرید فنس چمنی

فنس چمنی چیست؟

به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی فعالان صنعت به این فکر افتادن که از این فنسهای بصورت زیباتری و برای زیبائی محیط استفاده کنند و شروع به تولید فنس بصورت فنس چمنی کردند که از الیاف pvc جهت بافت چمن بر روی فنس استفاده میکنند.

با این کار مردم میتوانند محطی زندگی همیشه سبزی داشته باشند و هم جلوگیری کنند از استفاده آب و هدر رفت آن.

فنس چمنی پوشش خوبی را برای محیط پیرامون شما ایجاد میکند و باعث میشود شما حریم خصوصی زیبائی داشته باشید. فنس چمنی به دلیل داشتن مواد pvc و نبود رطونت و نم در اطراف آن از جذب شدن موجودات ریز و حشرات موزی جلوگیری میکند.

بطور مثال:
زمانی که شما در حیاط ویلای خود یه زمین کوچک فوتبال طراحی میکنید که کف این زمین فوتبال چمن مصنوعی بکار رفته هم برای همسان سازی با چمن مصنوعی کف و هم برای جلوگیری از برخورد توپ به گل و گیاهان داخل حیاط میتوانید دور تا دور آنرا دیوار فنس چمنی استفاده بکنید.

همچنین می توانید از فنس چمنی بر روی نردهای بالکن منزلتان اسفاده کنید که هم محیط سبزی داشته باشید و هم از دید مزاحم جلوگیری نمایید. مزیت خوب دیگر آن این است که جریان هوا و نسیم باد از چشمی فنس رد میشود.

خرید فنس چمنی

موارد کاربرد فنس چمنی

برای دیوارکشی دور تراس ها
ایجاد دیوار سبز در باغ رستوران ها، روف گاردن ها
ایجاد حصار برای باغ، حیاط ویلا و بالای دیوار خانه
استفاده در فضاهای ورزشی و استخرها
قابلیت استفاده در مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری
قابلیت استفاده از آن ها در مبلمان شهری

خرید فنس چمنی

مزایای فنس چمنی

این نوع از فنس ها نسبت به سایر حفاظ های فلزی که برای دیوارکشی و حفظ امنیت محیط مورد استفاده قرار می گیرند، مزایای خاصی دارند. ساده ترین مزیت این نوع فنس مانند سایر حفاظ ها این است که می توان آن را طبق سفارش مشتری و در ابعاد مختلف تولید کرد.

همچنین می توان گفت نصب فنس چمنی بسیار ساده است و مراحل نصب آن ها در زمان کمی انجام می گیرد.
از دیگر مزایای فنس چمنی که در سایر حفاظ ها دیده نمی شود می توان به شست و شوی آسان آن ها اشاره کرد. این نوع از فنس ها در برابر گرمای 50 درجه و سرما مقاوم بوده به طوری که با قرارگیری زیر برف و باران و نور آفتاب دچار پوسیدگی و آسیب نخواهند شد. بنابراین برای استفاده در شهرهایی که از رطوبت بالایی برخوردارند و میزان بارش برف و باران سالانه آن ها زیاد است می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این به جهت شکل ظاهری و رنگی که دارند زیبایی خاصی به محیط اطراف می بخشند، ضمن آن که مانند برخی از حفاظ های دیگر نیاز به تعمیر و رسیدگی خاصی ندارند.

معایب فنس چمنی

این نوع از فنس ها نسبت به مزایای زیادی که از آن بهره مندند، معایب خاصی نیز ندارند.

خرید فنس چمنی

فنس چمنی در سایت کلبه ها

 

انواع فنس چمنی کدام است ؟

در حال حاضر 2 نوع فنس چمنی داریم که تفاوت آنها در میزان تراکمشان هست فنس چمنی با چشمی 4 و فنس چمنی با چشمی 5 که فنس چمنی با چشمی 4 تراکم بیشتر و پوشش بیشتری دارد.

فنس چمنی چشمی 4 5

قیمت فنس چمنی چگونه حساب میشود؟

قیمت فنس چشمی 4 مترمربعی 210 هزار تومن هست و قیمت فنس چشمی 5 مترمربعی 185 هزار تومن هست

فنس چمنی بصورت رول فروخته میشه و هر رول 10 متر هست . البته امکان سفارش کمتر از یک رول یعنی کمتر از 10 متر هم وجود داره.

در نظر داشته باشید رول های فنس چمنی در سه عرض مختلف 1 متر 1.5 متر و 2 متر می باشد بنابراین برای خرید یک متر از فنس چمنی عرض یک متر چشمی 4 باید 210 هزار تومن بپردازید و برای خرید یک متر از فنس چمنی عرض 2 متر چشمی 4 باید 420 هزارتومن بپردازید!

این مطلب را هم بخوانید : مبلمان ویلایی

برای سفارش فنس چمنی بر روی نام محصول “فنس چمنی” کلیک کنید

سوالات متداول درباره فنس چمنی

نصب فنس چمنی چگونه است؟

نصب فنس چمنی بسیار آسان و راحت می باشد شما بوسیله سیم مفتول آنرا به پایه فنس محکم می بندید. و اگر خواستید ما برایتان نصب بکنیم تماس بگیرید با کمال میل در خدمتیم

قیمت فنس چمنی چقدر است؟

قیمت بر اساس مساحت محیطی که میخواهید نصب کنید محاسبه میگردد به این صورت که طول ضرب در عرض(ارتفاع) کرده و ضربدر قیمت واحد می نمایید. جهت اصلاع از قیمت واحد با شماره 09361006828 تماس بگیرید یا صفحه محصول فنس چمنی را ببینید.

آیا فنس چمنی جلوی آفتاب مقاوم هست؟

بله. فنس چمنی عرضه شده با اطمینان و افتخار در برابر آفتاب مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد

امکان خرید فنس چمنی با متراژ کمتر از رول(ده متر) هست یا نه؟

بله امکان دارد و شما به هر متراژی که بخواهید ما میتوانیم عرضه کنیم.

اگر شما هم سوال یا ابهام یا نظری درباره خرید فنس چمنی دارید در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

4 پاسخ

  1. سلام اگر کسی یک رول ده متری نیاز داشته باشه و محل سکونتش استانی دیگه باشه ارسال میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید فنس چمنی

آخرین مقالات سایت