میز و صندلی مناسب کافه روباز

میز و صندلی مناسب کافه روباز

فهرست محتوا

در حال حاضر مدل‌های بسیار متنوعی از ست میز و صندلی برای کافه روباز وجود دارند که باید با در نظر گرفتن دکوراسیون موجود اقدام به خرید آن‌ها کرد. شایان ذکر است که کیفیت میز و صندلی بسیار مهم خواهد بود؛ چرا که اغلب این میز و صندلی‌ها در فضای باز قرار می‌گیرند و انتخاب متریال مناسب و فریم‌های هماهنگ با فضای باز می‌تواند در زمان خرید بسیار مهم باشد. با توجه به انواع جنس‌های میزها و صندلی‌های فضای باز، باید در هنگام تهیه، شناخت کاملی از آن‌ها داشته باشید.

بادوام‌ ترین جنس ‌های میز و صندلی برای کافه روباز

با توجه به این‌که بسیاری از میزها و صندلی‌ها را برای کافه‌های روباز استفاده می‌کنند؛ بنابراین باید از جنسی قابل قبول و مطمئن برخوردار باشند. میز و صندلی باغی یکی از انواع میزها و صندلی‌ها برای فضای باز به حساب می‌آید. شایان ذکر است که کیفیت متریال به کار رفته در زمان ساخت این وسایل باعث استحکام آن‌ها در برابر شرایط محیطی و استفاده‌های مکرر می‌شود. معمولاً بسیاری از افراد در زمان خرید و تهیه میز و صندلی کافی شاپ از میز و صندلی فلزی استفاده خواهند کرد؛ چرا که مقاومت این نوع از میزو صندکی در برابر سایر محصولات بالاتر است.

میز و صندلی مناسب کافه روباز

انتخاب متریال مناسب برای کافه روباز

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمان خرید میز و صندلی باید به آن دقت نمود، متریال به کار رفته در آن است. در واقع این موضوع تعیین می‌کند که میزان دوام و ماندگاری این محصول چقدر خواهد بود. برای خرید میز و صندلی ویلایی یا باغی می‌‌توان از جنس فلزی استفاده نمود. این جنس ماندگاری بالایی دارد؛ همچنین فریم‌هایی که برای میز و صندلی در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً از جنس آلومینیوم و آلومینیوم شکل داده شده هستند. در برخی از مواقع سازندگان از آلومینیوم فرفوژه و فولاد ضد زنگ نیز استفاده می‌کنند. انواع مختلفی از میز و صندلی حصیری نیز وجود دارند که معمولاً استقبال زیادی از آن‌ها می‌شود.

میز و صندلی از جنس حصیر بافته شده

این جنس از میز و صندلی‌ معمولاً برای آب و هوا‌ی گرمسیری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چرا که مبلمان از جنس PVC بوده و دارای وزن سبکی است و علاوه بر این دارای جنس بسیار بادوامی نیز هستند. وزن پایین این محصول باعث شده تا به راحتی بتوان آن را جابه‌جا کرد به همین دلیل برای کافه روباز بسیار مناسب خواهد بود. معمولاً فریم‌های بافته شده به صورت حصیری بوده و با بسیاری از دکوراسیون‌های موجود هماهنگ می‌شوند.

میز و صندلی مناسب کافه روباز

میز و صندلی از جنس فولاد ضد زنگ

علاوه بر میز و صندلی‌ آلومینیومی که معمولاً جنس بسیار باکیفیت و وزن پایینی دارند در برخی از مواقع، مبلمانی برای فضای روباز تولید می‌شوند که از جنس فولاد ضد زنگ هستند. این میز و صندلی‌ها باعث به وجود آمدن یک سبک جدید در طراحی شده‌اند. شایان ذکر است که فولاد ضد زنگ یک متریال بسیار عالی و با مقاومت بالا در برابر خوردگی و اکسید شدن است؛ به همین دلیل اغلب از این مبلمان‌ در فضاهای باز و کافه‌های روباز استفاده می‌کنند.

میز و صندلی از جنس آهن فرفورژه

این محصول معمولاً یکی از ماندگارترین نوع مبلمان در فضای باز شناخته می‌شود. به طور کلی خرابی در این‌گونه از میز و صندلی‌ها بسیار کم است؛ علاوه بر این دارای طرح‌ها و رنگ‌های زیادی نیز هستند. علی‌رغم این‌که قاب‌های این‌گونه از محصولات معمولاً کمی سنگین بوده‌اند؛ اما طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.

میز و صندلی آلومینیومی

در حال حاضر آلومینیوم یکی از رایج‌ترین متریال‌ها برای قاب‌های میز و صندلی در کافه روباز به حساب می‌آید. این متریال به دلیل کیفیت بالا و دوام مناسب در کنار وزن سبک، یکی از مهم‌ترین و بهترین محصولات برای فضای باز به شمار می‌رود. قیمت پایین میز و صندلی آلومینیومی در مقایسه با برخی دیگر از محصولات یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از آن است. لازم به ذکر بوده در صورتی که مبلمان از جنس آلومینیوم شکل داده شده و به صورت فرفروژه ساخته شوند دارای قیمت بالاتری خواهند بود؛ اما مقاومت بسیار خوبی نیز دارند.

میز و صندلی از جنس آلومینیوم شکل داده شده

این نوع از مبلمان که برای فضا‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرد از نظر وزنی کمی سنگین بوده و تنها تفاوت آن‌ در قالب ریخته‌گری آلومینیوم مذاب است؛ چرا که در این‌گونه از محصولات معمولاً از طرح‌های پیچیده و اشکال متفاوتی استفاده می‌شود. ذکر این نکته نیز ضروری است که معمولاً محصولات آلومینیومی برخلاف آلومینیوم چدنی توخالی هستند.

میز و صندلی از جنس آلومینیوم فرفروژه

در صورتی که قصد خرید بهترین محصولات مبلمان برای فضا‌های باز و مکان‌هایی مانند کافه روباز را دارید، باید به جنس و متریال به کار رفته در آن‌ها توجه داشته باشید. یکی از بهترین جنس‌هایی که در بازار وجود داشته آلومینیوم فرفوژه است که به دلیل شکل خمیده و نوع طراحی این میز و صندلی‌ها، استحکام بیشتری از آن‌ها را در مقایسه با سایر محصولات شاهد هستیم. به بیان دیگر یکی از مهم‌ترین مزیت‌های میز و صندلی از جنس آلومینیوم فرفوژه، تقویت و استحکام آن به دلیل استفاده از فرفورژه با شکل خمیده است.

لازم به ذکر است که جنس و متریال آلومینیوم فرفوژه مشابه آهن بوده و دقیقاً همان ویژگی‌ها را دارد. در صورتی که در مناطق ساحلی هستید و به دنبال استفاده از میز و صندلی با متریال آهن فرفوژه می‌گردید، پیشنهاد می‌شود تا به جای استفاده از آن، برای تهیه و خرید مبلمان با متریال آلومینیوم فرفوژه اقدام کنید. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات، عدم زنگ‌زدگی و مقاومت بالای آن‌ها در برابر رطوبت است. در حال حاضر یکی از انواع مبلمانی که برای فضای باز و کافه‌های روباز بسیار مناسب بوده، میز و صندلی‌های آلومینیومی فرفروژه نام دارد.

 

کلام پایانی

تنوع محصولات میز و صندلی باعث شده تا در زمان خرید دچار سردرگمی شوید. همچنین افراد زیادی قصد خرید محصولات مبلمان برای فضای روباز را دارند. در زمان خرید میز و صندلی مناسب برای کافه روباز باید توجه نمایید که این محصولات باید علاوه بر سبک بودن از جنس و متریالی ساخته شده باشند که در برابر اثرات محیطی مقاومت خوبی را از خود نشان دهند. ضد زنگ بودن و استحکام در برابر رطوبت از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصه‌های یک میز و صندلی باکیفیت به حساب می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات سایت