اندازه استاندارد صندلی آلومینیومی مناسب باغ

اندازه استاندارد صندلی آلومینیومی مناسب باغ

فهرست محتوا

آیا شما نیز به دنبال خرید یک صندلی مناسب جهت قرار دادن آن در یک فضای باز مانند باغ خود هستید؟ آیا می‌خواهید میز و صندلی باغی خریداری کنید اما نمی‌دانید چه اندازه‌ای مناسب برای محیط باز مخصوصا باغ شما است؟ مبل باغی در مدل‌ها و جنس‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شود که یکی از آن‌ها صندلی آلومینیومی است. شما جهت خریداری کردن و قرار گیری آن نیاز به دانستن برخی نکات هستید که این نکات شامل موارد مختلفی از جمله اندازه صندلی‌ها، ارتفاع آن‌ها از سطح زمین و… می‌شوند.

صندلی آلومینیومی مناسب باغ

صندلی‌های مختلفی با جنس‌های متفاوت جهت قرارگیری در فضای باز مانند باغ ساخته شده‌اند. صندلی آلومینیومی یکی از صندلی‌هایی است که به همین منظور در باغ‌های وسیع قرار می‌گیرد. این نوع از صندلی‌ها در ابعاد مختلف به صورت تک نفره یا چند نفره ساخته می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را سفارش داده و در داخل باغ خود قرار دهید.

پیش از خرید صندلی آلومینیومی و قرار دادن آن در محیطی مشخص از باغ، شما باید برخی از موارد مربوط به میز و صندلی آلومینیومی را اندازه‌گیری کرده و آن‌ها را به هنگام ساخت در اختیار طراحان قرار دهید. این صندلی‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که حس و حال خوبی را به هنگام نشستن و استراحت برای شما ایجاد کنند. تمامی این حس و حال‌ها تاثیر مثبتی روی روحیه و خستگی شما دارند. بنابراین اندازه استاندارد صندلی آلومینیومی مناسب باغ مهم‌ترین نکته‌ای است که به هنگام خرید یا سفارش باید به آن توجه داشته باشید.

اندازه استاندارد صندلی آلومینیومی مناسب باغ

اندازه استاندارد صندلی آلومینیومی

اگر شما به فکر خرید یک میز و صندلی باغی جهت قرار دادن آن در محیط باز مانند باغ یا تراس خود هستید، باید اندازه‌ای دقیق و استانداردی از آن‌ها را در نظر داشته باشید‌. داشتن اندازه ارتفاع یکی از مهم‌ترین نکاتی است که شما به هنگام خرید باید بدانید. ارتفاع صندلی در بین صندلی‌های آلومینیومی موضوعی است که باعث می‌شود تا بین یک صندلی راحتی و یک صندلی ناهار خوری تفاوت ایجاد کند. ارتفاع و اندازه استاندارد صندلی‌هایی که برای محیط باز مورد استفاده قرار می‌گیرند با استفاده از صندلی مورد نظر تعیین می‌شود. در این مدل صندلی‌ها اندازه‌های مختلفی را با توجه به نوع صندلی باید در نظر گرفت. در تمامی آن‌ها، اندازه ارتفاع نکته قابل توجهی است. همچنین بعد از انتخاب مدل صندلی از جنس آلومینیومی ارتفاع آن را با توجه به صندلی مورد نظر به دست آورده و یادداشت کنید.

صندلی های استراحتی جهت قرار دادن در باغ

اگر شما قصد دارید صندلی‌های استراحتی از جنس آلومینیومی را خریداری کنید، باید توجه‌ای ویژه به ابعاد، اندازه‌های مربوط به صندلی و ارتفاع آن داشته باشید. هنگام بررسی و یادداشت ارتفاع صندلی‌های راحتی برای محیط‌های باز مانند باغ باید به دو نکته بسیار مهم توجهی ویژه داشت. در ابتدا پاهای شما باید به صورت صاف بوده و زانوها با زاویه ۹۰ درجه خم شوند. نکته‌ دیگر این است که شما به هنگام خارج شدن و بلند شدن از پشت صندلی باید به راحتی خارج شوید. در غیر این صورت اگر نمی‌توانید از پشت صندلی خود خارج شوید، ارتفاع آن را افزایش دهید. به طور کلی رایج‌ترین ارتفاع این نوع از صندلی‌ها به ۴۵ سانتی‌متر می‌رسد. این مقدار می‌تواند با توجه به درخواست شما متفاوت باشد و از ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متر تغییر کند.

صندلی ناهار خوری آلومینیومی

صندلی ناهار خوری یکی دیگر از مدل‌های رایج در بین دیگر مدل‌های میز و صندلی فلزی است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ خود دیزاین آن را تغییر داده و با جنس آلومینیوم، آن را داخل محیط باز قرار دهید. همچنین میز و صندلی حصیری یکی از متداول‌ترین و شیک‌ترین سبک‌ها در بین انواع میز و صندلی ویلایی است که افراد می‌توانند آن را جهت سرو غذا خریداری کرده و در فضای باغ قرار دهند.

قبل از خرید، جهت طراحی میز و صندلی آلومینیومی لازم است تا شما ارتفاع هر کدام از صندلی‌های مربوط به آن را داشته باشید. به طور معمول و در استانداردترین حالت ممکن صندلی‌های آلومینیومی باید ارتفاعی در حدود ۴۳ تا ۴۸ سانتی‌متر داشته باشند. شما می‌توانید پس از اندازه‌گیری و اعلام آن به طراحان، صندلی میز و ناهار خوری خود را از جنس آلومینیوم دریافت کرده و آن را به فرم حصیری در بیاورید.

ارتفاع کانترهایی از جنس آلومینیوم

اگر شما قصد دارید برای محل مورد نظر خود در باغ، کانترهایی از جنس آلومینیوم خریداری کرده و آن را به عنوان صندلی خود قرار دهید، باید به اندازه استاندارد آن توجه کنید. با در دست داشتن اندازه‌هایی از جمله ارتفاع کانتر می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ارتفاع کانترها به طور معمول بین ۸۵ تا ۱۰۰ سانتی‌متر است. برای اندازه‌گیری دقیق شما می‌توانید فاصله کف تا بالای صندلی را گرفته و سپس منهای ۲۵ سانتی‌متر کنید. این ارتفاع، ارتفاع کلی کانتر شما است.

اندازه استاندارد صندلی آلومینیومی مناسب باغ

صندلی‌های مختلفی با جنس و مدل‌های متفاوت تولید می‌شوند که با توجه به سلیقه‌ شما، محل قرار گیری آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. اگر قصد دارید از صندلی‌‌هایی جهت قرار دادن در بیرون از خانه و فضای باز استفاده کنید، مناسب‌ترین آن‌ها صندلی‌های آلومینیومی است. این مدل با توجه به جنس خود در هوای بارانی زنگ نزده و از دوام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. همچنین شما می‌توانید ارتفاع آن‌ها را با توجه به استانداردهای هر کدام از طرح‌ها تغییر دهید.

سخن پایانی

اندازه استاندارد صندلی آلومینیومی مناسب باغ موضوعی است که هر فردی به هنگام خرید آن باید بداند. این نوع از صندلی‌ها با توجه به کارایی خود دارای اندازه‌های مختلفی هستند تا علاوه‌ بر زیبایی بخشیدن به محیط باغ شما، کارایی بهتری نیز داشته باشند. قبل از خرید یا سپردن طراحی صندلی آلومینیومی خود به افراد حرفه‌ای لازم است تا اندازه مورد نظر خود را به طور دقیق اعلام کنید. میز و صندلی باغی یکی از بهترین عنصرها برای زیباتر کردن قسمت خاصی از محیط باغی شما است. در صورتی که به تازگی اندازه استاندارد صندلی آلومینیومی مناسب باغ خود را گرفته‌اید یا از نحوه‌ انجام آن اطلاعاتی دارید؛ می‌توانید در بخش نظرات دیگر افراد را در نحوه‌ اندازه‌گیری صحیح آن راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات سایت