میز و صندلی مخصوص بالکن

میز و صندلی مخصوص بالکن

فهرست محتوا

از زمانی که خانه‌ها از شکل ویلایی به حالت آپارتمان‌ها درآمد وجود یک بالکن در خانه می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد و شما می‌توانید ساعاتی را در کنار خانواده در این مکان به شادی بگذارید. در این هنگام بهتر است فضای بالکن را با استفاده از میز و صندلی مخصوص تراس پر کنید تا اوقات خوش گذشته را دوباره تداعی نمایید. البته ناگفته نماند که از دیگر مزایای وجود بالکن در هر خانه‌ای ورود هوای مطبوع، نور کافی و نسیمی خنک به داخل فضای خانه خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با ویژگی‌های میز و صندلی بالکن آشنا شوید.

نکات مهم هنگام انتخاب میز و صندلی بالکن

بالکنی که با میز و صندلی راحت چیده شده باشد، می‌تواند احساسی خوشایندی را در شما به وجود آورد که حس نشستن و راحتی در اتاق نشیمن را برای شما فراهم کند. برای انتخاب میز و صندلی مخصوص بالکن باید توجه داشته باشیم که این وسایل قرار است در فضای باز قرار بگیرند، پس کیفیت این محصولات اولین فاکتور مهم در هنگام تهیه آن‌ها خواهد بود و باید به گونه ای انتخاب شوند که در مقابل تابش نور خورشید، بارش باران یا برف از مقاومت بالا و مناسبی برخوردار باشند.

برای تهیه میز و صندلی بالکن باید مدنظر داشته باشیم که هدف ما برای استفاده از بالکن چه خواهد بود و این نکات را در نظر داشته باشیم که قرار است در بالکن آشپزی انجام شود یا می‌خواهید تنها در این فضا به استراحت و دور هم جمع شدن بپردازید، بعد از مشخص شدن کاربرد مدنظر شما از بالکن و استفاده‌ای که می‌خواهید از آن داشته باشید، میز و صندلی ویلایی را انتخاب نمایید.

میز و صندلی مخصوص بالکن

انتخاب جنس مناسب برای میز و صندلی بالکن

اگر شما قصد دارید که فضای بالکن خود را به وسیله میز و صندلی‌ها پر کنید، شاید این دغدغه را داشته باشید که چه جنس از میز و صندلی باغی را انتخاب کنید تا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند و بتوانند در طول سال با شرایط آب و هوایی شکل و ظاهر خود را حفظ نمایند. همچنین در هنگام تهیه این محصولات باید توجه داشته باشید که برای تعمیر آن‌ها صرفه جویی در زمان و هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای صرف شود. پس بهتر است زمانی که قصد خرید محصولاتی مانند میز و صندلی ویلایی را دارید به جنس آن‌ها اهمیت ویژه‌ای داده تا از آسیب دیدن آن‌ها در زمانی کوتاه جلوگیری نمایید.

در واقع انتخاب کردن جنس استفاده شده برای تولید میز و صندلی مخصوص بالکن با محل زندگی شما رابطه مستقیم خواهد داشت و در صورتی که از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند با گذشت زمان با عواملی مانند کپک زدگی، پوسیدگی، خوردگی، زنگ زدگی و ترک خوردن روبه‌رو خواهید شد. اگر به دنبال خرید میز و صندلی برای بالکن خود هستید و می‌خواهید یک جنس مرغوب را انتخاب کنید؛ میز و صندلی آلومینیومی، میز و صندلی حصیری و میز و صندلی فلزی می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

آیا میز و صندلی چوبی برای بالکن مناسب است؟

برخی از افراد به دلیل علاقه‌ای که به وسایل ساخته شده از چوب دارند ممکن است در هنگام انتخاب میز و صندلی مخصوص بالکن نیر این جنس را در نظر بگیرند، اما شاید این سوال برای این افراد پیش آید که میز و صندلی‌های ساخته شده از چوب برای بالکن مناسب خواهند بود یا خیر. در این هنگام باید بگوییم درست است که وسایل ساخته شده بسیار پر مخاطب هستند اما نمی‌توان آن‌ها را از هر نوع چوبی ساخت. برای ساخت میز و صندلی باغی یا میز و صندلی ویلایی انتخاب چوب‌هایی مانند ساج، شوریا و اکالیپتوس که از مقاومت بالایی برخوردار هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

استفاده از چوب درختانی همچون کاج، سرو و صنوبر برای ساخت میز باغی، صندلی باغی، صندلی حصیری و مبلمان حصیری مناسب نیست، زیرا این نوع چوب ها در برابر نفوذ آب مقاومت کمتری دارند و به شدت آسیب می‌بینند. این نوع چوب ها بیشتر برای تولید مبلمان داخل منزل کاربرد دارند که نیاز نیست در برابر آب و دیگر موارد مقاوم باشند. البته این موضوع را نیز مدنظر داشته باشید که هر چه چوب انتخاب شده برای تهیه و تولید میز و صندلی مخصوص بالکن مقاومت بیشتری داشته باشد، در زمان شکل گیری نیز نیاز است مراحل پیچیده‌تری پشت سر گذاشته شوند و در نهایت قیمت این نوع اجناس نیز بیشتر خواهد بود.

اگر شما نیز در شمار افرادی قرار دارید که ترجیح می‌دهید اجناس چوبی را خریداری کنید و در بالکن خود قرار دهید و علاقه‌مند هستید تا یک کالای نچرال را برای استفاده انتخاب نمایید؛ باید به این موضوع توجه داشته باشید که کالاهای چوبی برای اینکه بتوانند زیبایی اولیه خود را حفظ کنند و همانند روز اول خود جذاب به نظر برسند، نیاز دارند که هر 2 سال یک بار تعمیر شوند. انجام تعمیرات کالاهای چوبی باعث می‌شود که رنگ و پوشش این محصولات حفظ شوند و از پوسیدگی و تخریب آن‌ها جلوگیری گردد.

اگر شما به دنبال تهیه یک میز و صندلی بسیار مقاوم برای بالکن خود هستید بهتر است تا جنس فلزی آن‌ها را انتخاب کنید. البته استفاده از ترکیب فلز و چوب برای تولید میز و صندلی فلزی نیز یک انتخاب بی‌نظیر خواهد بود. این محصولات زیبایی خیره کننده‌ای دارند و هر فردی با دیدن آن‌ها به وجد می‌آید. امروزه بیشتر این محصولات مورد پسند مخاطبانی هستند که قصد دیزاین بالکن خود را دارند.

میز و صندلی مخصوص بالکن

کلام آخر

برای تهیه میز و صندلی مخصوص بالکن شما باید در ابتدا به کیفیت این محصولات توجه داشته باشید و جنسی را انتخاب کنید که در فضای بیرونی خانه در مقابل سرما و گرما خیلی با آسیب روبه‌رو نشود. در نهایت باید برای انتخاب میز و صندلی باغی، یکی از محصولاتی را انتخاب نمایید که در زمان نشستن در مکان مورد نظر احساس راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد تا بتوانید در کنار عزیزان از ساعات خوش خود لذت ببرید و به هیچ عنوان احساس خستگی به سراغ شما نیاید.

جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصول مورد نظر خود می توانید با کارشناسان باغ کالا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات سایت