مبلمان رستوران

مبلمان رستوران

مبلمان رستوران

فهرست محتوا

رستوران ها و کافی شاپ ها از پر رونق ترین محیط های کاری هستند. البته به خاطر تعدد این محیط ها، رقابت بین آن ها برای مشتری یابی بسیار زیاد است و این باعث می شود که کیفیت محیط و غذای آن ها روز به روز بهتر شود. اگر کمی دقت کنید، به وجود روزمرگی در زندگی بسیاری از افراد پی می برید. اکثر این افراد به دنبال ایجاد تنوع هستند و از کسی که این تنوع را برایشان ایجاد کند استقبال می کنند. شما می توانید کسی باشید که برای افراد تازگی و تنوع به ارمغان می آورد؛ این کار سخت نیست. تغییرات ساده هم برای افراد جذاب است. خوردن غذا در یک محیط جدید و خاص، نشستن پشت یک میز منحصر به فرد و میل کردن غذا و… می توانند باعث ایجاد تغییر برای آدم ها و رونق کسب و کار شما شوند. ایجاد تنوع لزوماً پر هزینه نیست و نیازی به ایجاد تغییرات کلی در تمام دکوراسیون نمی باشد. کمی به جزئیات توجه کنید. در این قسمت ایده هایی برای ایجاد تنوع به وسیله میز و صندلی رستوران را ارائه می دهیم.

مبلمان رستوران
مبلمان رستوران

استفاده از سنت ایرانی برای مبلمان رستوران

قرار نیست همه رستوران ها و کافی شاپ ها دارای میز و صندلی های مرسوم باشند و قرار نیست شما از دیگران و آنچه جا افتاده است برای دکوراسیون رستورانتان استفاده کنید. مثلا اگر در رستوران خود از فرش های نفیس ایرانی استفاده کنید، برای افراد هنر دوست جذاب خواهد بود. یا از مبلمانی استفاده کنید که دارای نقش و نگار و رنگ های اصیل ایرانی باشند. بسیاری از افراد تشنه ی زنده شدن خاطرات و سنت های دیرین هستند.

استفاده از یک شاخص در مبلمان رستوران

مغز انسان به دنبال هماهنگی و شاخصه های یک محیط است. از این موضوع می توان برای جذابیت فضا استفاده کرد. می توانید رنگ، لوگوی رستوران یا یک متریال خاص را به عنوان شاخص رستوران خود قرار دهید. منظور از شاخص قرار دادن رنگ، این نیست که همه ی دیوارها و مبلمان رستوران و میز و صندلی کافی شاپ را با آن رنگ طراحی کنید. این که در نقاط خاص یک رنگ خاص به چشم بخورد برای ذهن افراد جالب است. می توانید لوگوی رستوران خود را در محل های خاص و صندلی رستوران ثبت کنید؛ البته سعی کنید در لوگوی رستوران از طرحی منحصر به فرد استفاده کرده باشید. بگذارید برای متریال خاص نیز مثالی بزنیم. اگر سنگ را به عنوان یک متریال خاص انتخاب کرده باشید، می توانید از مبلمان و پیشخوان طرح سنگ و هنرهای سنگ تراشی و… در دکوراسیون استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مبلمان رستوران

آخرین مقالات سایت