تاب فضای باز

تاب فضای باز

تاب فضای باز

فهرست محتوا

تاب فضای باز

با وجود این که می توان در تمام فضاها حتی در منزل از تاب استفاده کرد؛ اما همچنان تاب بازی در فضای باز لذت بیشتری دارد. برخی از وسایل دست ساز انسان هستند که ارتباط خوبی با طبیعت برقرار می کنند و انگار جزوی از طبیعت می شوند؛ تاب یکی از این وسایل است. به همین دلایل است که افراد بیشتر ترجیح می دهند در محیط های باز مانند باغ ها و ویلاها از تاب و وسایل شبیه به آن استفاده کنند. از آن جایی که تاب باغ در بین طبیعت و گیاهان قرار می گیرد، باعث می شود وجود انسان سرشار از آرامش و شادی شود. تا به حال تجربه یک خواب کوتاه بعد از ظهر روی تاب در باغتان را داشته اید؟ یا به این فکر کرده اید که نوشیدن نوشیدنی مورد علاقه تان زمانی که دارید از آواز گنجشک های داخل باغ لذت می برید و به آرامی تاب می خورید، چقدر می تواند لذت بخش باشد؟
تاب باغ
در اکثر باغ های ایرانی یک تاب وجود دارد و این نشان از پر طرفداری این وسیله است. تاب باغ در انواع مختلفی طراحی می شود. شما می توانید به جای تاب های ساده فلزی از تاب هایی استفاده کنید که با چوب ساخته می شوند. تاب باغ از جنس چوب هماهنگی بی نظیری با طبیعت باغ شما دارد. حال اگر از پیچک ها و گل های رونده نیز برای پر کردن پایه های تاب باغ خود استفاده کنید، تصور کنید چقدر از نگاه کردن به این منظره لذت خواهید برد! چه برسد به این که با آن تاب باغ بازی کنید.

تاب فضای باز

تاب ویلا نیز مانند تاب باغ است. ویلاها معمولاً دارای فضای ایوان هستند که شما می توانید بعد از ظهرهای خود را به صرف عصرانه در این ایوان ها سپری کنید. وجود یک تاب ویلا در این گونه فضاها خالی از لطف نیست. به خصوص اگر در مقابل شما منظره ای از دریا یا هر آن چه که مورد علاقه شماست باشد. تاب ویلا ممکن است می تواند داخل فضای ساختمان نیز قرار گیرد؛ اما با توجه به آنچه در ابتدا گفتم، قرار دادن تاب ویلا در فضای باز حس و حال بهتری به شما انتقال خواهد داد.

این مطالب را هم بخوانید : مبلمان ویلاییراهنمای خرید فنس چمنیراهنمای خرید مبلمان باغی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاب فضای باز

آخرین مقالات سایت