توری چمنی

توری چمنی

توری چمنی

فهرست محتوا

اگر به دنبال این هستید که فضای باغ را به حالت طبیعی حفظ کنید و در عین حال حریم باغ خود را مشخص کنید، استفاده از توری چمنی بهترین گزینه است. گاهی اوقات وجود دیوارهای سیمانی و بتنی و… باعث می شود که حالت طبیعی باغ از بین برود. اکثر باغ ها در فضاهای خارج شهر و در جایی واقع شده اند که تعداد زیادی باغ در آن ها وجود دارد. استفاده از توری چمنی برای جداسازی فضاهای مختلف داخلی و خارجی محیط باغ و ویلا ایده جالبی است که باعث می شود باغ شما از حالت طبیعی خود خارج نشود.

توری چمنی
توری چمنی

موارد استفاده از توری چمنی

البته نکته ای که در باره استفاده از حصار چمنی وجود دارد این است که امنیت آن به اندازه دیوار نیست و ممکن است تا حدودی نفوذ پذیر باشد.

این موضوع در باغ هایی که بدون ویلا می باشند و یا اجناس گران بها در آن ها وجود ندارد و دیوارها صرفا برای مشخص کردن حدود باغ مورد نیاز هستند، اهمیت چندانی ندارد و به راحتی می توان از توری چمنی برای باغ استفاده کرد. اما در مورد باغ هایی که دارای ویلا نیز می باشند می توان برای جداسازی فضاهای داخلی باغ از توری چمنی استفاده کرد.

برای مثال شما می توانید راهروها و محل های عبور مرور خود را با استفاده از حصار چمنی محصور کنید. اگر با همسایه ها آشنا باشید و به آن ها اطمینان کامل داشته باشید؛ می توانید به جای دیوار در بین دو باغ یا ویلا، از حصار چمنی استفاده کنید.

توری چمنی می تواند تا حد زیادی در زیبایی باغ و حیاط شما موثر باشد؛ به خصوص اگر با فضایی پر از گیاه و درختان مختلف هماهنگ باشد. از دیگر مواردی که به خوبی با توری چمنی هماهنگ می شود، دیوار سبز است.

همچنین در کنار توری چمنی میتوانید از چمن مصنوعی هم استفاده کنید.

توری چمنی با بافت سیم گالوانیزه روی نوارهای پی وی سی ساخته می شود و می تواند دارای ارتفاعات مختلفی به دلخواه شما باشد.
مقاومت این نوع توری در برابر عوامل مختلف مانند بارندگی، نور خورشید و… بسیار بالاست و می تواند تا مدت زیادی دوام داشته باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توری چمنی

آخرین مقالات سایت