حصار چمنی

حصار چمنی

حصار چمنی

فهرست محتوا

استفاده از حصار چمنی در باغ باعث می شود که شما احساس محدودیت نکنید و تنها به این فکر کنید که در حصاری از سرسبزی و آبادی قرار گرفته اید. بزرگی فضای باغ و حیاط نقش زیادی در جلوه و طراحی آن دارند؛

راهکارهایی وجود دارد که می توان فضاهای کوچک را بزرگتر نشان داد و از محدود به نظر رسیدن آن ها جلوگیری کرد. حصارهای چمنی مانند دیوارهای سبز هستند و می توانند به همان میزان زیبا باشند؛ به شرطی که موقعیت استفاده از آن ها را بدانید و در شرایط به جا از آن ها استفاده کنید.

موقعیت های مناسب برای استفاده از حصار چمنی

این نوع حصار بیشتر برای حفاظت از محدوده باغ و حیاط شما و همچنین تعیین حریم زمین شما استفاده می شوند. شما می توانید انواع مختلفی از این حصارها را برای محیط مورد نظر خود انتخاب کنید.

ترکیب حصار چمنی با انواع مختلف دیوارها به خصوص دیوار سنگی می تواند بسیار جذاب باشد. البته این نوع از حصار بیشتر برای دیوارهای بیرونی منزل مورد استفاده قرار می گیرد و پیشنهاد می شود وقتی از آن استفاده می کنید، اقدامات امنیتی لازم را برای حفاظت از منزل خود انجام دهید.

استفاده از فنس چمنی به عنوان مرز بین همسایه ها پیشنهاد جالبی است و باعث می شود که فضای حیاط هر دو همسایه بسیار زیباتر از پیش به نظر برسد.

روش دیگری نیز برای استفاده از حصارهای چمنی وجود دارد و آن ترکیب حصار چمنی با نرده های فلزی است. می توانید در بین نرده هایی که برای حفاظت از خانه خود می کشید، از گیاهان رونده و یا حصار چمنی استفاده کنید. البته این ترکیب بهتر است همراه با دیوارهای سنگی یا آجری مورد استفاده قرار گیرد تا جلوه بیشتری داشته باشد.اگر از حصار چمنی در کنار یک دیوار سبز استفاده کنید؛ هماهنگی بی نظیری بین این دو به وجود می آید و نمای بیرونی ساختمان شما شهر را زیباتر خواهد کرد. این کار باعث می شود که حتی عابران نیز از نمای ساختمان شما لذت ببرند.

حصار چمنی و فنس چمنی می تواند به شکل های دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد. همه چیز به انتخاب و سلیقه شما بستگی خواهد داشت. اگر در کنار سلیقه از کمی خلاقیت هم استفاده کنید؛ می توانید طرحی منحصر به خودتان به وجود آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حصار چمنی

آخرین مقالات سایت