مبلمان باغی باغ کالا

مبلمان باغی باغ کالا

مبلمان باغی باغ کالا

فهرست محتوا

باغ ها بهترین فضا برای استراحت اعضای خانواده به خصوص در تعطیلات آخر هفته هستند. البته در برخی از شهرها باغ ها جزوی از خانه محسوب می شوند که این باعث آرامش بیشتر اعضای خانواده می شود. متاسفانه این امکان در شهرهای بزرگ وجود ندارد و آپارتمان نشینی ما را از فضای باغ دور کرده است.

برخی از افراد باغی تهیه می کنند و چون نمی توانند دکوراسیون آن را طوری طراحی کنند که برای آن ها لذتبخش باشد؛ پس از مدتی دیگر به آن مراجعه نمی کنند. انتخاب مبلمان باغی نقش مهمی در دکوراسیون باغ ایفا می کند. برای همین منظور ما در این مقاله درباره مبلمان ویلایی یا باغی و صندلی باغی صحبت می کنیم تا شما راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

مبلمان باغی باغ کالا

انواع مبلمان باغی باغ کالا

جنس و مدل مبلمان فضای باز با مبلمان خانگی بسیار متفاوت است. مواد اولیه ای که برای مبلمان باغی مورد استفاده قرار می گیرند شامل چوب، حصیر و فلز هستند. البته فلز بیشتر برای ساخت صندلی باغی مورد استفاده قرار می گیرد.

میز و صندلی حصیری دارای مدل های بسیار متنوعی هستند که برای قرار گرفتن در فضای باغ بسیار مناسبند. شما باید مدل مورد نظر را متناسب با اندازه و نمای فضایی که می خواهید برای نشیمن باغ خود انتخاب کنید. مبلمان حصیری در مدل های دایره شکل، تختی و کلاسیک وجود دارند. برخی از چوب های خاص نیز برای ساخت مبلمان باغی مورد استفاده قرار می گیرند. اما از آن جایی که مبل های چوبی بیشتر برای فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند، چوب ها برای مبلمان فضای باز کم تر مورد استفاده قرار می گیرند.

صندلی های باغی نیز مدل های مختلفی دارند. صندلی ها معمولاً در کنار میزها مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید از ترکیب مبلمان باغی و صندلی ها ی باغی کنار هم استفاده کنید؛ به گونه ای که یک هارمونی جالب بین مبلمان، صندلی ها و سایر قسمت های باغ خود به وجود آورید.

باغ شما می تواند خیلی زیبا باشد؛ بدون این که هزینه زیادی صرف کنید. دکوراسیون باغ شما تنها به خلاقیت و ایده های شما بستگی دارد. شما می توانید تلفیقی زیبا از ساخته دست بشر و طبیعت بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مبلمان باغی باغ کالا

آخرین مقالات سایت