سایبان مناسب برای کافی شاپ

سایبان مناسب برای کافی شاپ

فهرست محتوا

سایبان کافی شاپ ابزار مناسبی برای صاحبان کافه است که قصد دارند ظرفیت کافه خود را با هزینه کمتری افزایش دهند. ما در بخش نخست این مقاله لیستی از چند خصوصیت را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کند در مورد سرمایه‌گذاری در زمینه سایبان کافه برای فضای کافی شاپ خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

سایبان مناسب برای کافی شاپ

سایبان کافه چگونه می‌تواند برای کسب و کار ما مفید باشد؟

  • افزایش جذابیت محدود

سایبان‌های کافه‌ها نه تنها بسیار مفید هستند و امنیت ایجاد می‌کنند، بلکه برای کافی شاپ جلوه، زیبایی و درخشش به ارمغان می‌آورد.

  • افزایش درآمد

در طول ماه‌های شلوغ تابستان، مهم است که بتوان به تعداد زیادی از مشتریان در یک زمان خدمات‌رسانی کرد تا درآمد افزایش یابد. با سایبان صاحبان کافی شاپ می‌توانند به سرعت و به راحتی یک فضای ناهارخوری و نوشیدنی در فضای باز ایجاد کرد تا مشتریان بتوانند از تجربه غذاخوری در فضای باز لذت ببرند و فضا را برای مشتریان بیشتر در داخل ذخیره کنند.

  • حفاظت

خواه یک روز آفتابی دوست داشتنی باشد و مشتریان شما به سایه نیاز داشته باشند، یا باران نم نم ببارد و مشتریان به دنبال صرف غذا در پناهگاه باشند، سایبان کافه راه‌حل ایده‌آلی است که به شما کمک کند تا در هر شرایط آب و هوایی به مشتریان بیشتری خدمات‌رسانی کنید.

  • بهبود آگاهی از برند

افزون بر این می‌توان سایبان‌ها را متناسب با برند کسب ‌و کار شما سفارشی‌سازی کرد. با طرح‌های سفارشی سایبان کافه‌ای، می‌توانیم رنگ‌ها و لوگوی برند خود را همیشه در معرض دید رهگذران قرار دهیم.

  • سایبان برای مهمان‌نوازی

خواه یک رستوران زنجیره‌ای ملی داشته باشید یا یک کافه کوچک در شهرستان یا یک ساندویچی در یک پارک، موفقیت یا شکست می‌تواند به تعداد امکاناتی که برای مهمانان فراهم می‌کنید افزایش یا کاهش یابد. حقیقت ساده این است که مشتریان راحت‌طلب همیشه بیشتر هزینه می‌کنند، بنابراین سرمایه‌گذاری در فضای بیرون سرپوشیده همیشه نتیجه می‌دهد. سایبان پوششی است که می‌توان آن را به دیوار وصل کند، اما می‌تواند مستقل هم باشد. این به شما گزینه‌های مختلفی برای انتخاب ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های سایبان چتری

  • اگر بخواهیم در فضای بیرونی خود روکشی تهیه کنیم که مثل جعبه همه فضا را در برنگیرد، بهترین انتخاب به لحاظ کاربردی و اقتصادی سایبان چتری است. یک چتر به فضای ما این تنوع و آزادی عمل را می‌دهد که انتخاب کنیم آن را باز یا جمع کنیم.
  • سایبان چتری در طیف وسیعی از رنگ‌ها، شکل‌ها و اندازه‌ها موجود هستند.
  • پارچه سایبان ضروری است که در برابر محو شدن رنگ و بافت در برابر اشعه‌های UV خورشید مقاوم باشد. اگر از پارچه با خواص مناسب استفاده می‌کنید، می‌توانید هر رنگی را برای تکمیل فضای خود انتخاب کنید بدون اینکه نگران تغییر رنگ ناشی از نور خورشید باشید.
  • هنگام انتخاب چتر پاسیو باید سهولت استفاده را در نظر بگیریم. آیا کار با آن، مثل بالا و پایین کردن یا باز و بسته کردن آن آسان است. باید اطمینان حاصل کنیم که نگاهی به نحوه عملکرد آن انداخته‌ایم، معمولاً یک تأمین‌کننده سایبان باید ویدیویی داشته باشد که نحوه استفاده از چتر خود را در آن توضیح دهد. مواردی که باید در نظر داشت کیفیت و استحکام موادی که استفاده شده است. اغلب یک سیستم مبتنی بر ریسمان یا قرقره ممکن است در فضای باز از بین برود و مکانیزم بازشدن ضعیف و شکننده شود.
  • اطمینان حاصل کنید که اندازه سایبان چتری شما برای بخشی که در کافی شاپ خود یا پاسیوی خود در نظر گرفته‌اید، مناسب است. شما گزینه‌های مختلفی در این زمینه دارید، سایبان‌های چتری تک‌نفره، دونفره و سه‌نفره و بیشتر در دسترس هستند.
  • آیا چتر، روکش با کیفیت دارد و به راحتی می‌توان آن را درآورد و جایگزین کرد؟ نکته مهم در مورد چترها این است که در صورت عدم نیاز به راحتی می‌توان آن‌ها را جدا کرد، که اگر یک فضای باز چند منظوره دارید یا می‌خواهید از فضا به روش متفاوتی استفاده کنید، مفید باشد. همچنین در مواردی که از فضای باز خود در ماه‌های سردتر زمستان استفاده نمی‌کنند، این قابلیت برای نگهداری بسیار کاربردی است.
  • ما می‌توانیم طیف وسیعی از لوازم جانبی چتر را به صورت آنلاین پیدا کنیم. نور بخش بزرگی از ایجاد یک فضای مطلوب بیرونی در عصر و شب است. نورپردازی چتر به شما این امکان را می‌دهد که در فضایی که برای نشستن انتخاب کردید بیشتر بمانید و کمی بیشتر از روز لذت ببرید و نیز درخشش خوبی هم به فضا ببخشد. این یک راه بسیار مقرون به صرفه برای اضافه کردن نور اضافی به محوطه بیرونی است.

سایبان مناسب برای کافی شاپ

سایبان چتری باغ کالا

  • سایبان پایه وسط

یک چتری که پایه مرکزی داشته باشد برای یک میز بسته به چیدمان مورد نظر شما می‌تواند ایده‌آل و جذاب باشد. جایی که میله یک تکه در مرکز میز قرار می‌گیرد، این نوع سایبان چتری سنتی‌ترین چتر پاسیو است.

  • سایبان پایه کنار

پایه افست یا چتر کنسول یک گزینه زیبا و کاربردی است که سایبان را از تیرک دور می‌کند و امکان حرکت آسان در زیر سایبان را فراهم می‌آورد. امروزه یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گزینه سایبان برای فضای کافی شاپ همین نوع سایبان پایه کنار است.

  • پایه چتر

پایه سایبان چتری بیش از چیزی که فکر کنیم مهم است. این پایه باید چتر را محکم در جای خود نگه دارد تا در برابر بادهای شدید محافظت کند و واژگون نشود یا برای اطرافیانش خطر ایجاد نکند. همچنین باید در نظر داشته باشید که آن را به گونه‌ای قرار دهید که وزن چتر را تحمل کند  خطر واژگون شدن نداشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه‌ها و ویژگی‌های سایبان چتری، محصولات چتر ما را در سایت باغ کالا مرور کنید تا مناسب‌ترین گزینه خود را بیابید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی بهتر به کار فضای شما می‌آید، از یک طراح سایبان کمک بگیرید، که به شما به صورت رایگان مشاوره دهد. مشاوران ما در باغ کالا قادر خواهند بود یک طرح سایه ایجاد کنند که مخصوص فضای باز شما در کافی شاپ یا هر مکان دیگری باشد. برای طرح چیدمان با کارشناسان باغ کالا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات سایت