راهنمای خرید صندلی فرفورژه

راهنمای خرید صندلی فرفورژه

راهنمای خرید صندلی فرفورژه

فهرست محتوا

راهنمای خرید صندلی فرفورژه

آهن فرفورژه، یک نوع آلیاژ آهنی است که در اواخر قرن بیستم به عنوان فلز محبوب آهنگران شناخته شد. این نوع آهن بسیار خالص است که بیش از 99٪ آهن دارد و ناخالصی های احتمالی در چدن و فولاد را ندارد.
صندلی فرفورژه نه تنها از دوام فوق العاده ای برخوردار است بلکه فلز آن از سایر فلزات انعطاف پذیرتر هست. این بدان معناست که در دماهای بالا می‌توان این فلز را چکش زد، خم کرد، یا بدون شکستن و ترک خوردن فشار داد. به همین دلیل، جوشکاری آن آسان است و از آن مبلمان های منحصر به فردی ساخته می شود. کلمه “فرفورژه ” در واقع به معنای “کار شده ” است زیرا آهن فرفورژه با دست ساخته می‌شود.

آهن فرفورژه قرن‌ها است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنان ماده‌ای بسیار محبوب برای ساخت صندلی فرفورژه و میز فرفورژه است. این فلز شامل مقدار کمی کربن است. این بدان معنی است که می‌توان از آن برای ساخت چوب مصنوعی و سایر بافت‌های مشابه استفاده کرد.

آهن فرفورژه در کنار زیبایی ذاتی، فلزی بسیار محکم است که برای ساخت ابزار، کشتی جنگی آهنی، راه آهن، نعل اسب و سایر محصولات مورد استفاده قرار گرفته است. اگر به دنبال یک میز و صندلی فلزی باغی هستید که بیشترین دوام را داشته باشد، دوام آهن فرفورژه در طول دوره‌های مختلف اثبات شده است و بسیار مقاوم است. برای خرید مبلمان ویلایی خود بهتر است تمامی محصولات باغ کالا را مشاهده نمایید.

چرا خرید صندلی فرفورژه یک سرمایه گذاری ارزشمند است؟

ما با ارائه راهنمای خرید صندلی فرفورژه به شما کمک می‏کنیم تا با مزایای این نوع صندلی بیشتر آشنا شوید. خرید صندلی فرفورژه مبنای اصلی تزئینات فضای بیرون است. در ادامه شش دلیل وجود دارد که نشان می‏دهد چرا باید مبلمان فرفورژه را خرید کنید.

• مقاوم در برابر رنگ پریدگی
• مقاوم در برابر زنگ زدگی
• مقاومت در برابر خوردگی حتی بهتر از فولاد
• سنگین است و با وزش باد حرکت نمی‏‎‏کند
• راحتی
• زیبایی
• دوام و مقاومت در برابر آب و هوا

• صندلی فرفورژه برای مناطقی ایده آل است که طوفان‌های شدیدی در آنجا وجود دارد:

چارچوب‌های ساخته شده از آهن فرفورژه به اندازه کافی سخت هستند تا بتوانند ضربات بچه‌های شما (و حیوانات خانگی) را تحمل کنند. یکی از مزایای آهن فرفورژه نسبت به پلاستیک یا آلومینیوم سنگین بودن آن است. این بدان معناست که در هنگام وزش باد شدید یا طوفان، صندلی فرفورژه پاسیوی شما حرکت نمی‏کند و در حیاط یا حتی استخر پراکنده نمی‌شود. حتی اگر مبلمان فرفورژه جابجا شود، لازم نیست نگران آسیب دیدگی آن باشید زیرا بسیار محکم است.

• مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی :

خاصیت ضد زنگ زدگی آهن فرفورژه به دلیل ماهیت فیبری بودن آن است. بسیاری از قطعات نیز با یک پوشش پودری برای محافظت بیشتر در برابر زنگ زدگی یا خوردگی ساخته می‏شوند. این بدان معنا نیست که اگر از آن مراقبت نکنید و آن را در معرض بارندگی شدید قرار دهید، هرگز زنگ نخواهد زد. تمام فلزات می‌توانند به مرور زمان زنگ بزنند. با این حال، صندلی فرفورژه بسیار بهتر از انواع دیگر مبلمان مقاومت می‌کند و به همین دلیل بسیاری از افراد آن را دوست دارند.

راهنمای خرید صندلی فرفورژه

به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و برای محافظت از قاب‌ها، تقریباً تمام مبلمان پاسیوی فرفورژه، رنگ آمیزی می‌شوند. فلز زنگ زده می‏شود، به همین دلیل محافظت از آن با رنگ زدن مهم است. به این ترتیب، رنگ یا پوشش پودری روی فریم‌ها باعث افزایش مقاومت آنها می‏شوند.

در مدت زمان طولانی، رنگ ممکن است خرد شود و فلزات بدون پوشش بمانند. اگر محافظت نشوند و مجدد رنگ آمیزی نشوند این لکه‌ها شروع به زنگ زدگی می‌کنند. برای جلوگیری از این امر، می‌توانید با رنگ ضد زنگ دارای رنگ مشابه دوباره آن را پوشش دهید تا بخش‏های رنگ پریده ترمیم شوند.

نگهداری اولیه و پیشگیرانه به شما کمک می‌کند تا صندلی فرفورژه شما مدت بسیار طولانی دوام بیاورد. اگرچه هزینه اولیه خرید صندلی فرفورژه زیاد به نظر می‌رسد، اما به دلیل دوام مبلمان مجبور به جایگزینی آن با مواد دیگر نیستید. در صورت مراقبت صحیح، آهن فرفورژه می‌تواند ده‌ها سال دوام داشته باشد.

• زیبایی، فرم و سبک صندلی فرفورژه :

آهن فرفورژه از نظر سبک و سلیقه بسیار نفیس است و قادر به تحقق آرزوی شما برای ایجاد یک فضای زندگی زیبا و آرام در فضای باز است. این نوع آهن اغلب به عنوان یک ماده سنتی دیده می‌شود که تصور می‏شود بیشتر دارای طراحی کلاسیک و قدیمی است.

اما با یک نگاه به مجموعه متنوع از مبلمان فرفورژه متوجه می‌شوید که این تصور اشتباه است. آهن فرفورژه زمانی که گرم می‌شود، به راحتی چکش می‌خورد و بنابراین می‌تواند به هر شکلی که تصور کنید، تبدیل می‏شود. به همین دلیل مبلمان آهنی از نظر بصری فریبنده است.

راهنمای خرید صندلی فرفورژه

طرفداران طراحی و معماری سنتی پیشنهادهای جذابی را برای زیبایی فضای شما دارند. منحنی‌های ظریف و طاق‌های ظریف از ویژگی‌های مشترک در انواع صندلی فرفورژه است. اگر خطوط ضخیم را ترجیح می‏دهید، ممکن است از ظاهر جامد و صنعتی که آهن فرفورژه ارائه می‌دهد لذت ببرید.

بهتر است برای خرید صندلی فرفورژه به فروشگاه مبلمان آهنی مراجعه کنید و ببینید چه نوع صندلی فرفورژه می‌تواند فضای بیرونی شما را تغییر دهد و جلوه زیباتری را ایجاد کند. نگهداری و تمیز کردن صندلی فرفورژه کاملاً ساده است. چند مرحله ساده برای تعمیر و نگهداری این نوع مبلمان وجود دارد.

راهنمای خرید صندلی فرفورژه

• کوسن‌های بیرونی را که ممکن است روی مبلمان خود داشته باشید بردارید، زیرا آن‌ها را کثیف می شوند.
• اسباب و اثاثیه خود را از هرگونه خاک و آلودگی پاک کنید تا روی مبلی را که می‌خواهید تمیز کنید گل آلوده نشود.
• قاب‌ها را با یک پارچه نرم و مخلوط آب و صابون پاک کنید.
• در صورت نیاز، می‌توانید با رنگ مشابه به ترمیم مناطق کوچک بپردازید.

بنابراین نگهداری آهن فرفورژه بسیار آسان است و از مبلمان فرفورژه خود که دوام زیادی دارد، لذت ببرید. بهترین راه برای نگه داشتن تمام انواع مبلمان در فضای باز، خرید روکش‌های مبلمان است. اگرچه ممکن است فکر ‏کنید این یک مورد اضافی است که به مجموع اولیه شما اضافه می‏شود، اما با افزایش عمر صندلی فرفورژه، در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می شود. امیدواریم با ارائه مزایای صندلی فرفورژه و نحوه نگهداری آن، بهترین مبلمان فلزی را با توجه به فضای خود خریداری کنید و در کنار خانواده و دوستان از فضای باز منزل خود به بهترین شکل استفاده کنید.

سفارش فرفورژه

ما مدل های مختلف میز و صندلی فرفورژه داریم که میتوانید در صفحه میز و صندلی فرفورژه سفارش بدهید همچنین چنانچه بخواهید سفارش فرفورژه به تعداد بالا داشته باشید میتوانید با شماره 76204357 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای خرید صندلی فرفورژه

آخرین مقالات سایت