تشک مناسب برای مبلمان باغی

تشک مناسب برای مبلمان باغی

فهرست محتوا

از آنجا که افراد برای حضور در باغ‌ها و محیط‌های ویلایی اغلب به دنبال بهره‌مندی آرامش، تفریح و استراحت هستند، انتظار می‌رود با دارا بودن امکانات کاملی چون میز و صندلی ویلایی، آب، برق و… لحظات خوب و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده خلق نمایید. یکی از مسائل خطیر و با اهمیت که عدم توجه به آن می‌تواند مشکل ساز باشد، انتخاب تشک صندلی و مبلمان باغی است. از آنجا که ممکن است وقت زیادی را صرف نشستن کنید، توصیه می‌کنیم به منظور حفظ سلامتی خود و احساس راحتی از تشکی مناسب برای صندلی یا مبلمان خود استفاده نمایید.

انواع مبلمان باغی

همان طور که انتخاب تشک مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است، نکته دیگری نیز در این میان برای دقت نظر وجود دارد. از آنجا که صندلی و مبلمان‌ها را باید با توجه به امکانات موجود همانند شرایط آب و هوایی باغ و … انتخاب نماییم، توصیه می‌کنیم ابتدا آگاهی نسبت به انواع و اقسام مبلمان‌ها را داشته باشید و سپس برای شناخت و انتخاب تشک مناسب، اقدام نمایید. انواع مختلف مبلمان و صندلی باغی به شرح زیر هستند:

لازم به ذکر است هر کدام از این گونه‌های مبل و صندلی نیازمند تشک مناسب خود هستند. استفاده از تشک مناسب در مبلمان و صندلی باغی به شما کمک‌های شایانی در خصوص حفظ سلامت جسمی خواهد کرد.

تشک مناسب برای مبلمان باغی

انواع تشک برای مبلمان باغی

همان طور که مستحضر هستید شما می‌توانید با توجه به نوع مبلمان خود، تشک مناسب آن را خریداری کنید و با میز و صندلی ویلایی متناسب با مدل مبلمان، بهترین دکوراسیون باغ را به ارمغان بیاورید. تشک‌ها دارای ملاک‌های متعددی چون نوع، اندازه و جنس هستند که لازم است پیش از خرید بررسی شوند. لازم به ذکر است جهت پیشگیری از ابتلا به عارضه‌‌های گوناگون چون کمردرد، آسیب‌های نخاعی و… زیبایی را فدای راحتی و سلامتی نکنید!

ویژگی تشک ‌ها

از آنجا که مبلمان باغی دارای تنوع‌های بسیاری هستند، لازم است بدانید که هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارند. مطلبی که لازم است به آن توجه کنید، این است که تقریباً اکثر تشک‌ها دارای ملاک‌های یکسان هستند. برای مثال شما باید هنگام تهیه تشک برای کف صندلی یا مبلمان خود، اندازه ۵۰ در ۵۰ (سانتی‌متر مربع) را خریداری نمایید. همچنین به منظور حفظ گودی کمر و راحتی بیشتر افراد، این تشک‌ها با قطری تقریباً معادل با ۸ سانتی‌متر ساخته می‌شوند.

در مرحله آخر کلیدی‌ترین نکته جهت آرامش و سلامتی شما عزیزان بررسی می‌شود که لازم است به جهت مدارا نمودن با افراد مبتلا به دیسک کمر چگالی این تشک‌ها معادل ۱7.5 کیلوگرم باشد. البته اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر به این موضوع اشاره کنیم، باید گفت در حال حاضر اغلب افرادی که به دنبال راحتی و آسایش خود هستند، تشک‌های بامبو را جهت استفاده انتخاب می‌کنند. این نوع تشک بسیار نرم و ساده بوده و برای مستقر شدن در زمان‌های طولانی بسیار مناسب است.

اگر در آینده قصد شست‌وشو این تشک‌ها را دارید، بهتر است به کمک دست و با آب ولرم آن‌ها را بشویید چرا که اسفنج درون آن‌ها کمی حساس بوده و می‌بایست هنگام شست‌وشو، با آن به ملایمی برخورد کرد. پیش از شست‌وشو نیز لازم است اسفنج درون پارچه تشک را از داخل آن خارج نموده و سپس اقدام به انجام این امر نمایید. با انجام این کار در فواصل زمانی مختلف می‌توانید تشک‌های مبل خود را همیشه پاکیزه و مرتب نگهداری کنید.

طیف رنگی تشک ‌ها

به جز ملاک راحتی که ممکن است دغدغه خیلی از افراد باشد، می‌توان گفت عده‌ای دیگر به دنبال زیبایی و تناسب رنگ آن با مجموعه باغ خود هستند. با توجه به پیشرفت روز افزون در صنعت پارچه، طراحی، دوخت و دوز و… این ملاک دیگر رویا و محال نخواهد بود؛ چرا که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، انواع و اقسام پارچه‌ها با رنگ‌های متفاوت و طرح‌های گوناگون را برای مبلمان باغی خود انتخاب نمایید تا دکوراسیونی زیبا را در کنار میز و صندلی ویلایی خود به وجود بیاورید.

همچنین لازم به ذکر است پیش از انتخاب نوع پارچه و رنگ آن، به جنس و گونه صندلی یا مبلمان خود نیز توجه کنید. با دقت نظر به این امر شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود با ترکیب‌بندی فضای اطراف و نوع مبلمان، بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین جالب است بدانید امروزه به علت وجود انبوه رنگ‌های مختلف در مراکز خرید مرتبط، نیاز به صرف وقت آنچنانی نبوده و شما می‌توانید سریعاً به خواسته خود برسید. کارگاه‌های خیاطی یا شرکت‌های تولیدی می‌توانند هنگام ساختن تشک‌های دست ساز، نقطه نظرات شما را نیز اعمال کنند. در این صورت اگر شما علاقه‌مند به صرف وقت حداقلی هستید، این امکان برای شما وجود دارد که به کارگاه‌ها یا بخش‌های شرکتی جهت خرید مراجعه کنید.

نکات مهم خرید تشک مبلمان باغی

برای خریدی جذاب و به یاد ماندنی می‌بایست به نکاتی توجه فرمایید. در مرحله اول باید به کیفیت مبل یا صندلی توجه کنید. گاهاً در مواردی دیده شده است که این نوع کالا به ظاهر کیفیت مطلوبی داشته اما از نظر استاندارد، اصلاً مناسب نیست. در نتیجه به علت پیشگیری از آسیب به سلامتی خود، بررسی استاندارد تشک مورد نظر الزامی است. نکته بعدی که باید به آن توجه کرد، میزان مقاومت تشک از نظر حضور در فضای باز و قرارگیری در برابر باد، باران، تابش آفتاب و… است. اگر انتخاب پارچه با دقت مناسبی همراه نباشد، ممکن است در آینده خساراتی به شما وارد شود.

سخن پایانی

اگر شما نیز به دنبال تشک مناسب برای مبلمان باغی متناسب با میز و صندلی ویلایی خود هستید باید تمامی نکات ذکر شده از جمله جنس، اندازه، نوع و مدل را در نظر بگیرید و سلامتی جسمی خود را در راس کار قرار دهید. در وهله آخر توصیه ما به شما عزیزان این است که به منظور رعایت حال خود و حفظ آسایش، از صندلی یا مبلمان استاندارد استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید تشک مناسب مبلمان باغی خود می توانید با کارشناسان باغ کالا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات سایت