سایبان حیاط

سایبان حیاط

سایبان حیاط

فهرست محتوا

سپری کردن یک عصرانه در ایوان یا حیاط خانه در فصل بهار یا تابستان می تواند بسیار لذت بخش باشد اگر یک سایبان حیاط وجود داشته باشد. نور آفتاب در این فصل ها بسیار گرم است و حتی برای سلامتی نیز مضر است. در روزهای بلند تابستانی شدت نور تا غروب بسیار زیاد است؛ اما این ها نباید باعث شوند که شما از هوای آزاد موجود در حیاط خانه خود لذت نبرید.

سایبان حیاط در انواع مختلف

سایبان حیاط می تواند علاوه بر جلوگیری از آفتاب، جنبه ی تزئینی نیز داشته باشد. اگر سایبان چوبی به صورت داربست نصب کنید و روی آن گیاهان رونده پرورش دهید. اگر از گیاهان مو روی سایبان حیاط خود استفاده کنید، در فصل انگور شاهد منظره ای بی نظیر خواهید بود.

البته اگر قصد داشته باشید از سایبان حیاط در قسمت محدودی از فضا مانند ایوان استفاده کنید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که فضای کمتری اشغال کند. سایبان های تاشو که به سقف متصل می شوند یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای کوچک به خصوص ایوان های طبقات بالاتر هستند.

سایبان چتری یکی از انواع پر طرفدار در بین سایبان ها هستند که می توانید از آن ها نیز برای حیاط خود استفاده کنید.

سایبان حیاط

مدل ها و ایده های بسیار ساده می توانند شیک ترین سایبان حیاط برای فضای مورد نظر شما باشند. برای مثال استفاده از یک پارچه چادری که از سقف به دیوار متصل شده است و رنگ آن با محیط هماهنگ می باشد، یک ایده ساده ولی شیک است. سایبان حیاط شما می تواند مانند یک بادبان کوچک باشد.

اگر فضای بزرگی برای قرار دادن سایبان حیاط در اختیار دارید، می توانید سایه بان های بزرگی قرار دهید که حداقل یک دست مبلمان در فضای زیر آن ها قرار گیرد. سایبان های بزرگ مدل های بسیار متنوعی دارند؛

سایبان هایی که با برگ گیاهان پوشیده شده اند، سایه بان هایی که اطرافشان پرده های لوکس دارد و حتی سایبان هایی که سرتاسری هستند و مانند یک اتاقک عمل می کنند.

همه چیز به فضایی که می خواهید در آن سایبان حیاط داشته باشید بستگی دارد. سایبان های چوبی، پارچه ای و جنس های نوآورانه مانند برگ های گیاهان مدل های مختلفی هستند که می توانند برای محیط مورد نظر شما مناسب باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایبان حیاط

آخرین مقالات سایت