راهنمای خرید صندلی رستورانی

راهنمای خرید صندلی رستورانی

خرید صندلی رستورانی

فهرست محتوا

همه ی افرادی که به رستوران می روند به دکوراسیون و طراحی فضای رستوران دقت زیادی می کنند. طراحی و دکوراسیون یک رستوران می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری داشته باشد. صندلی رستورانی یکی از وسایلی می باشد که می تواند محیط رستوران را به فضایی گرم و دلپذیر تبدیل می کند و اگر درست انتخاب نشود تاثیر برعکس دارد.

صندلی هایی که در رستوران ها استفاده می شود دارای تنوع بسیار زیادی از نظر مدل، جنس، رنگ و قیمت می باشد. اگر شما هم برای رستوران هایتان به دنبال صندلی هستید و در مدل های مختلف سردرگم شده اید به شما توصیه می کنیم که در این مقاله با ما همراه باشید.

تعداد استاندارد صندلی های رستورانی

این نکته در خرید صندلی رستورانی سایز و تعداد صندلی رستورانی باید حتما با فضای رستوران تناسب داشته باشد. با توجه به استاندارهای جهانی فضایی که تقریبا باید برای هر میز و صندلی در نظر گرفت بین 1 تا 2 متر مربع می باشد و اگر استانداردها در تعداد میز و صندلی رعایت نشود فضای رستوران بیش از اندازه شلوغ می شود و مشتریان راحتی خود را از دست می دهند.

خرید صندلی رستورانی
خرید صندلی رستورانی

انواع سبک های صندلی رستورانی

نکته بعد در خرید صندلی رستورانی انتخاب کردن نوع صندلی رستورانی باید به سبک و طراحی داخلی فضای رستوران نیز بسیار توجه کرد و صندلی هایی را که کاملا با رستوران تناسب دارند را انتخاب کرد. صندلی های رستورانی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از صندلی های مدرن، کلاسیک و معاصر.

صندلی های رستورانی به سبک مدرن

این دسته از صندلی ها کاملا صاف هستند و هیچ گونه انحنایی ندارند. در ساخت صندلی رستورانی مدرن اصولا از پایه های فلزی استفاده می کنند که ظاهر زیباتری به صندلی بدهد. همچنین استفاده کردن از فایبر گلاس و رزین نیز در این گونه از مدل ها بسیار رایج می باشد.

 صندلی های رستورانی به سبک کلاسیک

این سبک را در صندلی رستورانی خیلی نمی شود توصیف کرد اما می توان این گونه گفت که هر مدل از صندلی سنتی را می توان صندلی کلاسیک دانست. این صندلی های کلاسیک معمولا دارای منحنی می باشند و شما در طراحی آن ها خطوط صاف و تمیز نمی بینید.

این مدل از صندلی ها دارای زرق و برق بسیاری هستند و در هنگام ساهت خیلی باشکوه تزیین می شوند. این مدل از صندلی ها را برای سالن های پذیرایی و تالار ها بسیار زیاد استفاده می کنند.

خرید صندلی رستورانی
خرید صندلی رستورانی

صندلی های رستورانی به سبک معاصر

این دسته از صندلی رستورانی شبیه به صندلی های سبک مدرن می باشند و در ساخت آن ها از مواد و ابزارهایی مانند فلزها استفاده شده است. مدل ظاهری این گونه از صندلی ها ساده بوده و بدون انحنا می باشد. البته ناگفته نماند که این سبک بادوام و ثابت نیست و دائما در حال تغییر است که این تغییرات به دلیل تغییر در روند و سبک بازار می باشد.

استحکام و دوام صندلی های رستورانی

صندلی هایی که در رستوران ها به کار گرفته می شوند باید از صندلی های معمولی بسیار بادوام تر باشند به این خاطر که دائما در حال استفاده هستند. همچنین اگر از صندلی هایی که روکش پارچه ای دارند استفاده می کنید باید از کیفیت پارچه مطمئن باشید تا با گذشت زمان دچار پارگی و سابیده شدن نشوند.

در کنار این موارد ظاهری استحکام و مقاومت اجزای درونی صندلی رستورانی بسیار مهم می باشد به همین دلیل برای با دوام تر کردن صندلی ها در کف نشیمن آن ها از صفحات چوبی کمک می گیرند که علاوه بر استحکام بالا بتواند وزن بیشتری را نیز تحمل کند. همچنین بیشتر شدن وزن صندلی باعث می شود تا صندلی در هنگام نشستن به عقب نرود و سالم بماند.

خرید صندلی رستورانی
خرید صندلی رستورانی

صندلی رستوراتی از نظر جنس

برای خرید صندلی رستورانی توجه به جنس نیز یکی از معیارهای انتخاب است.

ممکن است بخواهید صندلی و میز چوبی بخرید یا میز و صندلی فلزی بخرید ما در مجموعه باغ کالا سه مدل میز و صندلی را میتوانیم به شما ارائه بدهیم

برای دیدن محصول های هر دسته روی اسمشان کلیک کنید تا محصول های آن دسته را ببینید. از مزایای خرید از باغ کالا این است که همه میز و صندلی های ما در برابر آب و آفتاب و باران مقاوم هستند ، زنگ نمیزنند ، پوسته پوسته نمی شوند و بسیار شیک و زیبا هستند.

شما در خرید صندلی رستورانی به چه نکاتی توجه می کنید ؟ حتما در قسمت نظرات برای ما بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید صندلی رستورانی

آخرین مقالات سایت