قیمت میز و صندلی فلزی باغی چگونه تعیین می‏شود؟

قیمت میز و صندلی فلزی باغی چگونه تعیین می‏شود؟

قیمت میز و صندلی فلزی باغی

فهرست محتوا

در ساخت مبلمان آلومینیومی، آهنی و فلزی از بهترین مواد و افراد ماهر استفاده می‌شود. در ادامه با بررسی انواع میز و صندلی فلزی باغی، می‏توانید قیمت میز و صندلی فلزی باغی را با دقت بیشتری برآورد کنید.

مبلمان آلومینیومی

آلومینیوم یک عنصر فلزی به رنگ سفید نقره‌ای است و دارای خاصیت رسانایی و حرارتی خوبی است. برای ساخت بسیاری از قطعات سخت، سبک و مقاوم در برابر خوردگی استفاده می‌شود. مبلمان آلومینیومی دارای مقاومت و دوام بیشتر نسبت به آهن است؛ بنابراین برای تعیین قیمت میز و صندلی فلزی باغی از جنس آلومینیوم باید بدانید:

• زنگ نمی‌زند، نسبتاً سبک، با دوام است و نیاز به حداقل نگهداری دارد.
• برای تعمیر و نگهداری لازم است گهگاه قطعات را با آب و مواد شوینده پاک کنید. در شروع هر فصل یک لایه برای تمیز کردن یک لایه مایع شوینده بزنید.
• تقریباً برای استفاده در هر جایی مناسب است. قطعات آلومینیومی سبک‌تر ممکن است در مناطقی که باد شدید دارند مناسب نباشند.

قیمت میز و صندلی فلزی باغی
قیمت میز و صندلی فلزی باغی

مبلمان استیل

مبلمان استیل از ورق‌ها و لوله‌های فولادی تشکیل شده است که برای کابینت، میز و انواع مبلمان فلزی ، برش خورده و جوش داده می‌شود. برای تعیین قیمت میز و صندلی فلزی باغی از جنس استیل مشخص است که این نوع مبلمان:

• سنگین و بادوام است.
• در هر جایی قابل استفاده است.
• برای نگهداری مبلمان استیل آن را گهگاه بشویید و حداقل دو بار در سال از واکس مایع ماشین استفاده کنید. در صورت مشاهده هرگونه زنگ زدگی، بلافاصله با برس سیمی و رنگ فوری از آن مراقبت کنید. اقدام سریع باعث می‌شود تا زنگ زدگی گسترش نیابد. در طول زمستان پوشاندن یا انبار کردن مبلمان فلزی فضای باز، به طولانی شدن عمر آن کمک می‌کنید.

قیمت میز و صندلی فلزی باغی
قیمت میز و صندلی فلزی باغی

صندلی فلزی باغی

مبلمان آهنی مبلمان فضای بازی است که هنگام گرم بودن روی سندان چکش خورده و شکل می‌گیرد، معمولاً قبل از اینکه آن را تراش دهید یا به شکل فرفورژه درآورید. مبلمان آهنی با حرارت دادن و خم شدن یا تشکیل میله‌های آهن فرفورژه ساخته می‌شود. برای تعیین قیمت میز و صندلی فلزی باغی از جنس آهنی مشخص است که این نوع مبلمان:
• نگهداری و مراقبت آن مشابه مبلمان استیل است.

شاید شما می‌خواهید برخی از وسایل فلزی، زنگ زده یا فرسوده باغ را حفظ کنید یا آن‌ها را دوباره رنگ کنید. اگر چنین است، به شما پیشنهاد می‏کنیم ادامه این مقاله را بخوانید. ما در زمینه بازسازی مبلمان باغی آلومینیوم ریخته گری به شما کمک می‏کنیم. با مراقبت و نگهداری مناسب، دوباره به مبلمان فلزی باغی خود روح می‌بخشید و با این کار از صرفه هزینه بالا و جستجوی دوباره در مورد قیمت میز و صندلی فلزی باغی خلاص می‎شوید!

نگهداری از مبلمان باغی آلومینیومی

اگر تعدادی مبلمان آلومینیومی رنگ آمیزی شده دارید که فرسوده است، می‌توانید مانند هر سطح فلزی دیگری که رنگ شده است با آن رفتار کنید. آن را با مقداری آب گرم و محلول تمیز کننده تمیز کرده، بشویید و سپس مقداری موم اتومبیل به آن اضافه کنید تا در برابر آب و هوای بد محافظت شود.

قیمت میز و صندلی فلزی باغی
قیمت میز و صندلی فلزی باغی

اگرچه مبلمان باغ آلومینیومی مانند آهن کاملاً زنگ نمی‌زند، اما در شرایط خاص آب و هوایی، می‌تواند اکسید شود، به خصوص اگر در نزدیکی ساحل قرار داشته باشید. گرچه این نوعی خوردگی است، اما محافظت از آن ساده‌تر از زنگ زدگی است.

می‌توانید با سیمی کروم (Simichrome) یا خمیر پولیش آلومینیوم این مشکل را حل کنید. این ماده از ماده‌ای ملایم است که اکسیداسیون را از بین می‌برد و از لکه‌دار شدن مبلمان آلومینیوم در فضای باز جلوگیری می‌کند.
ابتدا با استفاده از یک برس با موهای نرم شروع کنید و هر نوع ماده اضافی را از بین ببرید. مواد تا حدی شبیه گچ هستند، بنابراین بسیاری از آن‌ها را می‌توان با حداقل تلاش از بین برد.

در حالی که از دستکش لاستیکی استفاده می‌کنید، از خمیر صیقل دهنده استفاده کنید تا دور چهارچوب را مالش دهید.حواستان باشد که روی آن پارچه یا بند نیندازید زیرا به راحتی لکه می‌شود. اجازه دهید بعد از شستشو با آب خشک شود. بهتر است کوسن‌ها را برای جلوگیری از لکه شدن بردارید.

نگهداری از مبلمان باغی چدنی

مبلمان باغی چدنی به همان زیبایی که زرق و برق‌دارد دچار زنگ زدگی هم می‌شود. اگر آن را به درستی نگهداری کنید، برای سال‌ها زرق و برق‌دار باقی خواهد ماند! به طور مرتب آن را با محلول تمیز کننده و آب گرم تمیز کنید. گرد و غبار و کثیف بودن می‌تواند مقاومت آن را در برابر هوای بد کم کند و آن را خراب کند. برای حفظ تازگی آهن خود، آن را تمیز نگه دارید.

علاوه بر این، شما باید چشم خود را برای خراب شدن رنگ بدنه باز نگه دارید، زیرا مشکل از اینجا شکل می‌گیرد، یعنی زنگ زدگی. پیشگیری باید همیشه اولین قدم باشد. ابتدا با سنباده زدن روی رنگ آسیب دید، فلز را صاف کنید پس از آن، یک ضد زنگ مناسب استفاده کنید. پس از خشک شدن، از یک رنگ فلزی استفاده کنید که در برابر زنگ زدگی مقاوم است.

دقیقاً مانند آلومینیوم، کمی واکس اتومبیل نیز اضافه کنید که به از بین بردن رطوبت از سطح آن کمک می‌کند. اگر می‏خواهید مبلمان باغی فرفورژه را رنگ آمیزی کنید، ابتدا با استفاده از برس سیمی تمام آلودگی‌ها، زنگ زدگی‌ها و رنگ‌های پوسته پوسته شده را از بین ببرید. پس از آن، یک شیلنگ بردارید تا تمام گرد و غبار ایجاد شد که هنگام مسواک زدن سیمی ایجاد شده است را بشویید. برای اطمینان از صاف بودن آن‌ها، دست خود را بر روی سطوح قرار دهید. قبل از شروع نقاشی اجازه دهید کاملاً خشک شوند.

بهینه‌ترین راه برای رسیدن برای یک پایان مناسب و متعادل استفاده از رنگ اسپری است؛ که دارای تنوع زیادی برای چدن‌های فرفورژه و چدن است. مراقب باشید که ماسک بزنید و در یک فضای تهویه مناسب کار کنید. قسمت‌های مختلف مبلمان را اسپری کنید. این کار را با یک حرکت آهسته و از چپ به راست انجام دهید. با یک سرعت ثابت حرکت رنگ را بپاشید در غیر اینصورت رنگ یکنواخت پخش نمی‌شود. اجازه دهید مبلمان خشک شود.

اما در پایان کوسن یکی از اجزا اصلی مبلمان فلزی است. انواع کوسن برای انتخاب وجود دارد. درست مثل قیمت میز و صندلی باغی ، هرچه قیمت کوسن بالاتر باشد، کیفیت بهتری نیز دارد. شاید کوسنی بخواهید که هر فصل تعویض شود. اگر اینگونه باشد، یک کوسن اقتصادی بسیار خوب می‌کند. اگر با حیوانات خانگی زندگی می‌کنید، به استفاده از روکش‌های قابل تعویض در کوسن‏ها فکر کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت میز و صندلی فلزی باغی

آخرین مقالات سایت