راهنمای خرید صندلی تابی

راهنمای خرید صندلی تابی

صندلی تابی

فهرست محتوا

دکوراسیون منزل با استفاده از ابزار و تجهیزات متفاوتی چیده می شود. این ابزار و تجهیزات شامل مبلمان، پرده، فرش، کمد، آباژور و … می شود. اما یکی از تجهیزات دکوراسیون منزل که ظاهر و کاربردی متفاوت با بقیه تجهیزات دارد و جلوه ای دوستداشتنی نیز به خانه یا اتاق های خواب می دهد، صندلی تابی یا صندلی آویز است.

صندلی تابی به صندلی های ریلکسی یا تاب ریلکسی گفته می شود که می توان با نشستن بر روی آن ها تاب خورد و پس از روزهای سخت و پر مشغله، اندکی استراحت کرد. تاب خوردن سرگرمی و فعالیت مورد علاقه افراد زیادی است. این کار به انسان آرامش می دهد و ذهن او را به استراحت و دوری از نگرانی وا می دارد. در این مقاله به راهنمایی برای خرید این محصول دوست داشتنی می پردازیم. پس اگر قصد خرید آن را دارید، حتما در ادامه با ما باشید.

صندلی تابی
صندلی تابی

 

چرا باید صندلی تابی بخرم؟

صندلی تابی یا تاب ریلکسی یکی از ابزار دکوراسیون و چیدمان خانه است اما خرید آن الزامی نیست! اگر به این صندلی علاقه دارید و دوست دارید در خانه تان هنگام خواندن کتاب و یا گذراندن وقت در تلفن همراه اندکی تاب بخورید، حتما این محصول را خریداری کنید اما اگر در خرید آن تردید دارید، ما چند دلیل به شما برای خریدن و داشتن آن در خانه می دهیم.

این نوع صندلی ظاهر زیبا و جذابی به چیدمان منزل شما می بخشد. اگر مایل به استفاده آن در اتاق خواب هستید، به شما می گوییم که استفاده از این نوع صندلی در اتاق خواب جایگزین بهتری برای بهره گرفتن از مبل یا کاناپه برای این اتاق است. همچنین، با این محصول هر وقت که بخواهید می توانید آرامش تاب خوردن را تجربه کنید.

کافیست در تاب ریلکسی یا صندلی آویز بنشیند و اجازه دهید آرام آرام تکان بخورد تا در لذت فرو روید و حسابی کیف کنید.

در خرید صندلی تابی به چه مواردی توجه کنیم؟

• توجه به رنگ و جنس

در خرید خود، حتما دقت کنید که محصول مورد نظر قابلیت ضد آب داشته باشد. معمولا تمام صندلی تابی ها از جنس فلز هستند و به همین دلیل ممکن است در صورت رطوبت و یا خیس شدن به مرور زمان زنگ بزنند. پس ضد آب بودن خصوصیت اصلی یک صندلی خوب می باشد.

در این میان به جنس پارچه صندلی نیز دقت فرمایید. اگر چرم است، چرم مرغوبی باشد و اگر پارچه ای است، رنگ آن نرود و یا قابل شستشو باشد. از نکات مهم دیگر که لازم است در این بخش گفته شود، این است که متوجه رنگ انتخابی تان و هماهنگی اش با سایر تجهیزات و دکوراسیون منزل باشید. تفاوت رنگ ممکن است باعث به وجود آمدن صحنه زیبایی نشود.

صندلی تابی یا صندلی آویز
صندلی تابی یا صندلی آویز

 

• می خواهید صندلی تابی شما چند نفره باشد؟

صندلی تابی ها در اندازه های متعددی تولید می شوند. واضح است که مدل تک نفره آن ها بیشتر دیده می شود اما مدل های دو نفره و سه نفره نیز وجود دارند و با توجه به نیاز های مختلف در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر این محصول را برای اتاق خواب خود می خواهید، استفاده از مدل تک نفره آن مرسوم تر است و برای استفاده در حیاط منزل و یا تراس، یک صندلی ریلکسی دو نفره مناسب تر می باشد. پس پیش از هر چیز مشخص کنید که این صندلی را به صورت چند نفره می خواهید.

• در کجا می خواهید آن را قرار دهید؟

صندلی های آویز در اشکال متفاوتی تولید می شوند و هر کدام را می توان با توجه به ویژگی هایشان و طرز متفاوت ساختی که دارند، در جاهای مختلفی قرار داد.بطور کلی تفاوت اصلی در نوع سبد صندلی آویز می باشد معمولا دو مدل سبد کنفی و پلی اتیلنی در بازار وجود دارد.

سبد های کنفی معمولا ارزان تر هستند و مناسب فضای های داخلی و فضاهای سربسته هستند چون سبد آنها در برابر باران و آب و … مقاومت زیادی ندارد اما سبد های پلی اتیلنی مناسب فضای داخلی و فضای باز هستند و اگر یزر باران هم قرار بگیرند خراب نمی شوند.

اول از همه شما باید مشخص کنید که می خواهید صندلی تابی را در کجا قرار دهید و سپس با توجه به ویژگی های مورد نیاز آن مکان، مدل مناسب را انتخاب کنید. صندلی های مناسب برای حیاط یا تراس، مقاوم تر و بزرگ تر از صندلی های مناسب درون منزل هستند.

سخن آخر

داشتن یک صندلی تابی در خانه منتقل کننده حس خوبی به افراد خانه و یا حتی مهمانان است و نشستن بر روی این صندلی، برای افراد لذت بخش می باشد. با انتخاب درست و خرید مناسب این صندلی، می توانید این حس خوب را به خانه بیاورید.

پیشنهاد ویژه

تاب ریلکسی آترین در حال حاضر با قیمتی مناسب و تخفیف بی نظیر را به شما پیشنهاد می کنیم ری تصویر زیر کلیک کنید و این تاب خوش ساخت را سفارش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صندلی تابی

آخرین مقالات سایت